Ευρωπαϊκή τεχνογνωσία προς τον εξοπλισμό υβριδικών Ro-Ro

Ευρωπαϊκή τεχνογνωσία προς τον εξοπλισμό υβριδικών Ro-Ro

80
Ευρωπαϊκή τεχνογνωσία προς τον εξοπλισμό υβριδικών Ro-Ro

H MAN Energy Solutions έλαβε μια παραγγελία από τον όμιλο CLdN που εδρεύει στο Λουξεμβούργο, προκειμένου να εξοπλίσει με τέσσερις κινητήρες διπλού καυσίμου δύο νεότευκτα υβριδικά RoRo τα οποία ναυπηγούνται από την κορεατική Hyundai Mipo Dockyard (HMD).

Τα μήκους 234 μέτρων πλοία, των οποίων η παράδοση είναι προγραμματισμένη για το πρώτο μισό του 2025, θα διαθέτουν ένα υβριδικό σύστημα πρόωσης που θα περιλαμβάνει δύο κινητήρες διπλού καυσίμου ME-GI οι οποίοι θα συνδυάζονται με το σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) που έχει αναπτύξει η MAN Energy Solutions. Επιπλέον, θα διαθέτουν δύο ηλεκτροκινητήρες πρόωσης οι οποίοι θα τους επιτρέπουν να αναπτύσσουν ταχύτητες 16-17 κόμβων σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, καθώς και δύο μπαταρίες χωρητικότητας 678 kWh έκαστη οι οποίες σε συνδυασμό με ένα σύστημα σύνδεσης στο ηλεκτρικό δίκτυο της στεριάς θα εξασφαλίζουν μηδενικές παραγόμενες εκπομπές κατά τη διάρκεια της παραμονής των πλοίων στα λιμάνια.

Η συγκεκριμένη παραγγελία αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της CLdN, ενώ σε σύγκριση με τα υπάρχοντα πλοία του στόλου της εταιρείας, τα νεότευκτα RoRos θα έχουν 40% μικρότερο ανθρακικό αποτύπωμα και θα συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις του προτύπου Tier III σχετικά με τις εκπομπές NOx.

Φωτό: www.cldn.com

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.