
Ο ρόλος του LNG τόσο ως καυσίμου όσο και ως εμπορεύματος στη ναυτιλία έχει αναβαθμιστεί σημαντικά τα τελευταία έτη, καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιχειρεί να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και η παγκόσμια οικονομία αξιοποιεί το ενεργειακό αγαθό σε μεγαλύτερη κλίμακα. Στο πλαίσιο αυτό, τα ναυπηγεία συνεχίζουν να δέχονται παραγγελίες τόσο για πλοία που δύνανται να καταναλώσουν LNG όσο και για πλοία που δύνανται να το μεταφέρουν.
Ειδικότερα, η DSME ανακοίνωσε την εξασφάλιση παραγγελίας για δύο LNGCs μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ. έναντι περίπου $428 εκατ., των οποίων η παράδοση αναμένεται το β΄ εξάμηνο του 2026. Νωρίτερα εντός του Απριλίου, η Hyundai Glovis Co., που αποτελεί θυγατρική εταιρεία της Hyundai Motor GroupHJ Shipbuilding & Construction Co., τοποθέτησε παραγγελία σε εγχώριο ναυπηγείο για την κατασκευή LNGC, με ορίζοντα παράδοσης τα τέλη του 2024.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας, που αποτελούν την πρώτη επιλογή όσον αφορά τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LNG, έχουν λάβει πρωτοβουλίες με επίκεντρο την ταχύτερη υιοθέτηση του LNG ως καυσίμου. Πιο συγκεκριμένα, στα μέσα Απριλίου του 2022, η HJ Shipbuilding & Construction Co. ανακοίνωσε την επιτυχή σχεδίαση ενός containership εξοπλισμένου με μηχανή διπλού καυσίμου κατανάλωσης LNG, το οποίο συμμορφώνεται με τους διεθνείς περιβαλλοντικούς κανονισμούς.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ