
Η νορβηγική εταιρεία Gen2 Energy AS υπέγραψε σύμβαση με τη Sirius Design & Integration AS για τον σχεδιασμό δύο εξειδικευμένων πλοίων μεταφοράς συμπιεσμένου υδρογόνου σε containers.
Τα μήκους 190 μ. πλοία της Gen2 Energy AS θα διαθέτουν χωρητικότητα πεντακοσίων 40-foot containers, ενώ θα μπορούν να καταναλώνουν και καύσιμο υδρογόνο για την πρόωσή τους, επιτυγχάνοντας έτσι σημαντική μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος.
Η Gen2 Energy αναπτύσσει αυτή την περίοδο μια μεγάλης κλίμακας μονάδα παραγωγής υδρογόνου στο Mosjøen της Νορβηγίας, στο πλαίσιο της υλοποίησης του πλάνου της για την ανάπτυξη, την κατασκευή και τη διαχείριση μιας ολοκληρωμένης αλυσίδας αξίας που θα αφορά το πράσινο υδρογόνο. Η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο την κατασκευή αρκετών μονάδων παραγωγής πράσινου υδρογόνου στη Νορβηγία και στη Βόρεια Ευρώπη, καθώς και ενός δικτύου διανομής που θα εξασφαλίζει την ασφαλή και αξιόπιστη παράδοση του εν λόγω εναλλακτικού καυσίμου στους πελάτες της.
Ως εκ τούτου, η Gen2 Energy αποφάσισε να επενδύσει στην ανάπτυξη των εν λόγω πλοίων, καθώς, αν και η θαλάσσια μεταφορά συμπιεσμένου υδρογόνου αποτελεί έναν αποτελεσματικό και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο διανομής, παρ’ όλα αυτά δεν υπάρχουν σήμερα εγκεκριμένα πλοία για τη μεταφορά μεγάλων ποσοτήτων (>100) containers συμπιεσμένου υδρογόνου.
Μέσω της συνεργασίας της με τη Sirius D&I, η Gen2 Energy στοχεύει στην ανάπτυξη καινοτόμων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου, τα οποία θα μπορούν να καταναλώνουν καύσιμα μηδενικών εκπομπών και θα προσφέρουν αξιόπιστες και ασφαλείς υπηρεσίες θαλάσσιας μεταφοράς συμπιεσμένου υδρογόνου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Το μεθάνιο, το οποίο παραμένει άκαυστο και διαφεύγει από τους διπλού καυσίμου ναυτικούς κινητήρες, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες περιβαλλοντικές προκλήσεις για τα πλοία…

Η πρόσφατη συνάντηση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ με τον Κινέζο ομόλογό του Σι Τζινπίνγκ προκάλεσε νέες ανακατατάξεις στη διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία. Όπως έχει…

Καθώς η Δύση σφίγγει τη μέγγενη των κυρώσεων κατά της Μόσχας, οι μεγαλύτερες πετρελαϊκές εταιρείες της Ρωσίας υφίστανται ολοένα και πιο ισχυρά πλήγματα. Στο…

Ο Δρ Νικόλας Π. Τσάκος, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tsakos Energy Navigation (TEN), βραβεύτηκε στο πλαίσιο της ετήσιας φιλανθρωπικής εκδήλωσης «Chrysanthemum Ball» στη…

Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ