
Τα τελευταία χρόνια, η ναυτιλιακή βιομηχανία έρχεται διαρκώς αντιμέτωπη με την απειλή των κυβερνοεπιθέσεων. Νέα έρευνα των CyberOwl και HFW εξετάζει τον οικονομικό αντίκτυπο των κυβερνοεπιθέσεων αυτών για τους πλοιοκτήτες.
Η έκθεση καταδεικνύει ότι, όταν μια τέτοια επίθεση οδηγεί σε πληρωμές λύτρων, οι πλοιοκτήτες καλούνται να καταβάλουν πάνω από $3 εκατ. κατά μέσο όρο στους δράστες. Από την έρευνα, επίσης, προκύπτει ότι υπάρχει σημαντικό χάσμα σε ό,τι αφορά τη διαχείριση του cyber risk από τους ναυτιλιακούς οργανισμούς σε σχέση με τα υπόλοιπα μέρη που απαρτίζουν την εφοδιαστική αλυσίδα, παρά την πρόοδο που καταγράφει ο ΙΜΟ.
Την ίδια ώρα, τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι ένα σημαντικό ποσοστό πλοιοκτητών δεν επενδύουν όσο θα έπρεπε στη διαχείριση του ψηφιακού κινδύνου και συγκεκριμένα πάνω από το 50% δαπανούν λιγότερα από $100.000 κάθε χρόνο στον τομέα αυτόν. Ακόμη, μόλις από το 55% των προμηθευτών ζητείται να αποδείξουν ότι ακολουθούν διαδικασίες για τη διαχείριση του cyber risk, ενώ περισσότερο από το 25% των ναυτικών δεν γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση κυβερνοεπίθεσης.
Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 200 επαγγελματίες του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων managers, ναυτικών, προμηθευτών κ.ά.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η κυβερνοασφάλεια των συστημάτων OT (Operational Technology) αποτελεί σημαντική πρόκληση για τις πλωτές μονάδες παραγωγής, αποθήκευσης και εκφόρτωσης (FPSO). Σε μονάδες όπως τα FPSO,…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2% τον Ιούνιο του 2025, από 1,9% τον Μάιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική εκτίμηση της…
Με ταχύτατους ρυθμούς βαίνει η επέκταση του στόλου της CMA CGM, με την γαλλική εταιρεία τακτικών γραμμών να γιορτάζει πρόσφατα τα «βαφτίσια» ενός ακόμη…
Καθώς οι συμφωνίες μακροχρόνιας προμήθειας LNG κερδίζουν συνεχώς έδαφος, η BP «έκλεισε» πρόσφατα ένα σημαντικό deal με ιταλικό άρωμα. Συγκεκριμένα, η BP υπέγραψε μακροχρόνια…
Καθώς εντείνονται οι προσπάθειες για την αποανθρακοποίηση της ναυτιλίας τακτικών γραμμών, οι liner κολοσσοί «ποντάρουν» ολοένα και περισσότερο στη μεθανόλη ως εναλλακτικό καύσιμο. Στο…
Καθώς η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, στον απόηχο της εκεχειρίας Ισραήλ-Ιράν, η ναυτιλιακή κίνηση στα Στενά του Ορμούζ…
Η First Quantum Minerals Ltd. άρχισε να μεταφέρει εκ νέου αποθέματα χαλκού από το ορυχείο της στον Παναμά, 19 μήνες μετά το κλείσιμο της…
Την παραλαβή ενός νεότευκτου LNG carrier, που θα ναυλωθεί στον καταριανό κολοσσό QatarEnergy, ανακοίνωσε η Knutsen LNG France. To «MRAIKH», μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ.,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ