Ανάμεικτες τάσεις κατεγράφησαν στη ναυλαγορά των tankers την εβδομάδα 7-11/3, ενώ οι αναταραχές στην Ανατολική Ευρώπη επιμένουν, προκαλώντας αβεβαιότητα στις αγορές με επίκεντρο την ενεργειακή ασφάλεια πληθώρας χωρών. Πιο συγκεκριμένα, και βάσει της Clarksons, τα πετρελαιοφόρα κατέγραψαν πτώση των ναύλων, με τα κέρδη των VLCCs, ναυπηγημένων από το 2010 που δεν είναι εξοπλισμένα με scrubbers στη spot αγορά να πέφτουν κάτω από το μηδέν.
Ωστόσο, η ναυλαγορά των tankers είναι εκρηκτική σε routes που επηρεάζονται άμεσα από την ουκρανική κρίση. Τα επίπεδα των κερδών των Aframaxes στη spot αγορά στο route Baltic-UKC βρίσκονται περίπου στα $260.000/ημέρα.
Επιπλέον, κατεγράφησαν βελτιώσεις και στη ναυλαγορά των product tankers, ειδικά ανατολικά της Διώρυγας του Σουέζ. Ο μέσος όρος των κερδών στη spot αγορά για ένα MR product tanker σημείωσε άνοδο 30% σε εβδομαδιαία βάση, φτάνοντας τα $15.876/ημέρα, τα υψηλότερα επίπεδά τους από τα μέσα του 2020.
Παράλληλα, ανοδικές τάσεις κατεγράφησαν και στη ναυλαγορά των VLGCs, με τα κέρδη στη spot αγορά στο route Χιούστον-Τσίμπα να καταγράφουν άνοδο κατά 64%, φτάνοντας τα $33.815/ημέρα, ενώ η Clarksons θεωρεί πως υπάρχει δυναμική για περαιτέρω άνοδο την επόμενη εβδομάδα.
Τέλος, θετικά σημάδια και για τη ναυλαγορά των LNG carriers, με τον μέσο όρο των κερδών στη spot αγορά για ένα DFDE LNGC μεταφορικής ικανότητας 160.000 κ.μ. να σημειώνουν άνοδο κατά 19% σε εβδομαδιαία βάση, φτάνοντας τα $38.000/ημέρα.