Το πρώτο ιαπωνικό πορθμείο κατανάλωσης και LNG

Το πρώτο ιαπωνικό πορθμείο κατανάλωσης και LNG

115
Το πρώτο ιαπωνικό πορθμείο κατανάλωσης και LNG

Η ιαπωνική επιβατηγός ναυτιλία εξετάζει τρόπους να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα, με το LNG να διαδραματίζει πρωτεύοντα ρόλο στις βλέψεις της. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ιαπωνικής Mitsui O.S.K. Lines, ολοκληρώθηκε η τελετή ονοματοδοσίας του πρώτου εκ των δύο ferries της, κατανάλωσης και LNG, των οποίων τη ναυπήγηση έχει αναλάβει η Mitsubishi Shipbuilding.

Ειδικότερα, το «Sunflower Kurenai» αναμένεται να εκκινήσει υπηρεσίες τον Ιανουάριο του 2023. Θα αποτελέσει το πρώτο ferry της Ιαπωνίας το οποίο υιοθετεί φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά και είναι εξοπλισμένο με κύρια μηχανή διπλού καυσίμου, η οποία θα μπορεί να καταναλώνει LNG και HFO.

Τέλος, το «Sunflower Kurenai» θα διαθέτει μεταφορική ικανότητα 716 επιβατών και χωρητικότητα 17.300 GT. Συνεπώς, συνιστά ιδιαίτερη βελτίωση έναντι των ferries που βρίσκονται σε λειτουργία επί του παρόντος, τα οποία συνήθως διαθέτουν χωρητικότητα περίπου 9.245 GT.

Φωτό: Mitsui O.S.K. Lines

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.