
H MAN Energy Solutions ανακοίνωσε πως έχει φτάσει τις 100 παραγγελίες για τον κινητήρα MAN B&W ME-GA, ο οποίος αποτελεί την τελευταία προσθήκη της εταιρείας στο χαρτοφυλάκιο των λύσεων διπλού καυσίμου που διαθέτει, με το πρώτο πλοίο που θα εξοπλιστεί με τον εν λόγω κινητήρα να είναι προγραμματισμένο για παράδοση το καλοκαίρι του 2023.
Οι δεύτερης γενιάς κινητήρες κύκλου Otto ME-GA της MAN ES κατακτούν με μεγάλη ταχύτητα την αγορά των πλοίων μεταφοράς LNG, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα σε ό,τι αφορά την απόδοση και τις παραγόμενες εκπομπές. Κάθε κινητήρας ME-GA διαθέτει ένα σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) το οποίο περιορίζει τις εκπομπές που οφείλονται στο φαινόμενο ολίσθησης του μεθανίου έως και κατά 50% σε σύγκριση με τους αντίστοιχους κινητήρες Otto πρώτης γενιάς, οι οποίοι δεν διέθεταν το εν λόγω σύστημα. Παράλληλα, το σύστημα EGR βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα τόσο σε λειτουργία πετρελαίου όσο και σε λειτουργία αερίου καυσίμου, προσφέροντας έτσι και μείωση των συνολικών παραγόμενων εκπομπών.
Βασιζόμενος στον δοκιμασμένο σχεδιασμό κινητήρα διπλού καυσίμου της MAN B&W και με ελάχιστες απαιτήσεις εγκατάστασης και λειτουργικά κόστη, ο κινητήρας MAN B&W ME-GA αποτελεί μια αξιόπιστη λύση χαμηλού CAPEX, που απευθύνεται κυρίως σε πλοία μεταφοράς LNG τα οποία μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο το εξατμιζόμενο φορτίο LNG (boil-off gas).
Παράλληλα, το σύστημα EGR, το οποίο η MAN Energy Solutions είχε αρχικά αναπτύξει με στόχο την επίτευξη συμμόρφωσης με τα όρια του κανονισμού Tier III για τις εκπομπές NOx, έχει ωριμάσει και αποτελεί πλέον ένα αξιόπιστο εργαλείο βελτίωσης της απόδοσης, το οποίο έως σήμερα έχει συγκεντρώσει παραγγελίες για περισσότερους από 275 κινητήρες.
Φωτό: MAN Energy Solutions
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ