Διαφορετικές στρατηγικές ανάπτυξης για τους liner κολοσσούς

Διαφορετικές στρατηγικές ανάπτυξης για τους liner κολοσσούς

98
Διαφορετικές στρατηγικές ανάπτυξης για τους liner κολοσσούς

Η ναυλαγορά των containerships διαμορφώθηκε σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα εντός του 2021, μια τάση που εδραιώθηκε με την πάροδο του έτους και συνεχίστηκε και εντός του 2022. Οι εξαιρετικά ευνοϊκές συνιστώσες της αγοράς αποτυπώθηκαν στην ισχυρή κερδοφορία των εταιρειών. Στον απόηχο αυτής της κερδοφορίας, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι στρατηγικές που επιστρατεύουν οι κολοσσοί της αγοράς.

Ειδικότερα, η ισραηλινή ZIM στρέφει την προσοχή της στην αγορά χρονοναυλώσεων μακράς διάρκειας. Σύμφωνα με την Alphaliner, η ZIM έχει έλθει σε συμφωνία για συμβόλαια χρονοναύλωσης διάρκειας που ποικίλλει από 3 έως 12 έτη για 120 πλοία.

Διαφορετική πλεύση ακολουθεί η ευρωπαϊκή MSC, που πρόσφατα εκθρόνισε τη Maersk, για να γίνει η κορυφαία εταιρεία των τακτικών γραμμών σε όρους μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, η εταιρεία στρέφει την προσοχή της στους αιθέρες και στα τέλη Ιανουαρίου εξέφρασε ενδιαφέρον για την απόκτηση της ITA Airways.

Την ίδια ώρα, η αμερικανική Wall Street Journal επισημαίνει ότι το επενδυτικό ενδιαφέρον της Maersk έχει, μεταξύ άλλων, στραφεί στην εξάπλωσή της στις αμερικανικές εφοδιαστικές αλυσίδες. Η κίνηση αυτή φαίνεται πως αποσκοπεί στο να προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια σε όσους επιλέγουν τη Maersk για να στείλουν τα προϊόντα τους στις ΗΠΑ. Άλλωστε, οι ΗΠΑ ταλανίστηκαν από εξαιρετικά υψηλά επίπεδα συμφόρησης, καθ’ όλο το μήκος των εφοδιαστικών αλυσίδων. Η Maersk έχει καταστήσει γνωστή τη φιλοδοξία της να διαθέτει ισχυρή παρουσία σε κάθε στάδιο των logistics.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.