
Ο ιαπωνικός όμιλος Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) και η θυγατρική του εταιρεία επιβατηγών πλοίων MOL Ferry Co., Ltd πρόσφατα ανακοίνωσαν πως έχουν προχωρήσει σε παραγγελίες για τη ναυπήγηση δύο καινοτόμων επιβατηγών πλοίων κατανάλωσης καυσίμου LNG.
Η συμφωνία για την κατασκευή των δύο πλοίων υπεγράφη με το ιαπωνικό ναυπηγείο Naikai Zosen Corporation, με την παράδοση των πλοίων να είναι προγραμματισμένη για το 2025. Τα δύο νεότευκτα πλοία πρόκειται να αντικαταστήσουν δύο επιβατηγά πλοία της MOL Ferry τα οποία πραγματοποιούν το δρομολόγιο Oarai-Tomakomai.
Τα νεότευκτα ferries θα παράγουν 35% λιγότερες εκπομπές CO2 σε σχέση με τα υπάρχοντα επιβατηγά πλοία, βοηθώντας έτσι τη MOL να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων της και να πετύχει τον στόχο των μηδενικών καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου που έχει θέσει για το 2050. Εκτός από τη χρήση καυσίμου LNG, τα νέα πλοία της εταιρείας θα διαθέτουν πρωτοποριακές τεχνολογίες καθώς και βελτιωμένο σχεδιασμό κύτους με μια αεροδυναμικά σχεδιασμένη πλώρη που θα αξιοποιεί τους διαγώνιους αντίθετους ανέμους για να βοηθά στην πρόωση του πλοίου.
Παράλληλα ο όμιλος MOL κατασκευάζει αυτή την περίοδο τα δύο πρώτα επιβατηγά πλοία κατανάλωσης καυσίμου LNG της Ιαπωνίας τα οποία είναι προγραμματισμένα για παράδοση το 2023, και με τη νέα παραγγελία που έβαλε για δύο επιπλέον πλοία αναμένεται να ηγηθεί του κλάδου των θαλάσσιων επιβατικών μεταφορών από άποψη περιβαλλοντικής υπευθυνότητας.
Φωτό: www.mol.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ