
Ο ιαπωνικός όμιλος Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. (MOL) και η θυγατρική του εταιρεία επιβατηγών πλοίων MOL Ferry Co., Ltd πρόσφατα ανακοίνωσαν πως έχουν προχωρήσει σε παραγγελίες για τη ναυπήγηση δύο καινοτόμων επιβατηγών πλοίων κατανάλωσης καυσίμου LNG.
Η συμφωνία για την κατασκευή των δύο πλοίων υπεγράφη με το ιαπωνικό ναυπηγείο Naikai Zosen Corporation, με την παράδοση των πλοίων να είναι προγραμματισμένη για το 2025. Τα δύο νεότευκτα πλοία πρόκειται να αντικαταστήσουν δύο επιβατηγά πλοία της MOL Ferry τα οποία πραγματοποιούν το δρομολόγιο Oarai-Tomakomai.
Τα νεότευκτα ferries θα παράγουν 35% λιγότερες εκπομπές CO2 σε σχέση με τα υπάρχοντα επιβατηγά πλοία, βοηθώντας έτσι τη MOL να μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δραστηριοτήτων της και να πετύχει τον στόχο των μηδενικών καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου που έχει θέσει για το 2050. Εκτός από τη χρήση καυσίμου LNG, τα νέα πλοία της εταιρείας θα διαθέτουν πρωτοποριακές τεχνολογίες καθώς και βελτιωμένο σχεδιασμό κύτους με μια αεροδυναμικά σχεδιασμένη πλώρη που θα αξιοποιεί τους διαγώνιους αντίθετους ανέμους για να βοηθά στην πρόωση του πλοίου.
Παράλληλα ο όμιλος MOL κατασκευάζει αυτή την περίοδο τα δύο πρώτα επιβατηγά πλοία κατανάλωσης καυσίμου LNG της Ιαπωνίας τα οποία είναι προγραμματισμένα για παράδοση το 2023, και με τη νέα παραγγελία που έβαλε για δύο επιπλέον πλοία αναμένεται να ηγηθεί του κλάδου των θαλάσσιων επιβατικών μεταφορών από άποψη περιβαλλοντικής υπευθυνότητας.
Φωτό: www.mol.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ