
Οι πρόσφατες κινήσεις στη βιομηχανία των αερομεταφορών καταδεικνύουν ότι η ενοποίηση και οι συνέργειες, ιδιαίτερα μετά τον σφοδρό αντίκτυπο της πανδημίας, αποτελούν στρατηγική επιλογή για μεγάλες εταιρείες του κλάδου. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου, οι εταιρείες Frontier Group Holdings και Spirit Airlines κατέστησαν γνωστή την πρόθεσή τους να συγχωνευτούν, δημιουργώντας έτσι την πέμπτη μεγαλύτερη αμερικανική εταιρεία αερομεταφορών.
Ειδικότερα, και οι δύο εταιρείες ανήκουν στην κατηγορία ultra low-cost carriers (ULCC), δηλαδή εταιρείες που εστιάζουν στη μείωση των λειτουργικών εξόδων προκειμένου να μπορούν να προσφέρουν ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, όπως είναι, ενδεικτικά, και η Ryanair.
Μέσω της συγχώνευσης, οι δύο εταιρείες ευελπιστούν να καταστούν ανταγωνιστικότερες έναντι των μεγαθηρίων της αμερικανικής αγοράς αερομεταφορών, όπως η American Airlines Group και η Delta Air Lines.
Αξίζει να σημειωθεί πως στο «πηδάλιο» της νέας εταιρείας θα βρίσκεται ο Bill Franke, ο οποίος διαθέτει τεράστια πείρα στην εν λόγω αγορά. Μάλιστα, συνιστά έναν εκ των ιδρυτών του επενδυτικού fund Indigo Partners LLC, το οποίο διαθέτει μετοχικά μερίδια σε πληθώρα εταιρειών που ανήκουν στην κατηγορία ULCC (Frontier Airlines, Jet Smart, Volaris, Wizz Air). Υπενθυμίζεται ότι, εντός του 2021, η Airbus υπέγραψε συμφωνίες με τις εταιρείες Wizz Air, Frontier Airlines, Jet Smart και Volaris για πάνω από 200 επιβατηγά αεροσκάφη A321neo.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η ανακοίνωση αυτή έρχεται σε μια εποχή κατά την οποία οι αμερικανικές εταιρείες αερομεταφορών εκτιμούν πως το 2022 θα αποτελέσει έτος ανάκαμψης, λόγω των αυξημένων ποσοστών εμβολιασμού και της επανεκκίνησης των οικονομιών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ