
Οι πρόσφατες κινήσεις στη βιομηχανία των αερομεταφορών καταδεικνύουν ότι η ενοποίηση και οι συνέργειες, ιδιαίτερα μετά τον σφοδρό αντίκτυπο της πανδημίας, αποτελούν στρατηγική επιλογή για μεγάλες εταιρείες του κλάδου. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου, οι εταιρείες Frontier Group Holdings και Spirit Airlines κατέστησαν γνωστή την πρόθεσή τους να συγχωνευτούν, δημιουργώντας έτσι την πέμπτη μεγαλύτερη αμερικανική εταιρεία αερομεταφορών.
Ειδικότερα, και οι δύο εταιρείες ανήκουν στην κατηγορία ultra low-cost carriers (ULCC), δηλαδή εταιρείες που εστιάζουν στη μείωση των λειτουργικών εξόδων προκειμένου να μπορούν να προσφέρουν ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, όπως είναι, ενδεικτικά, και η Ryanair.
Μέσω της συγχώνευσης, οι δύο εταιρείες ευελπιστούν να καταστούν ανταγωνιστικότερες έναντι των μεγαθηρίων της αμερικανικής αγοράς αερομεταφορών, όπως η American Airlines Group και η Delta Air Lines.
Αξίζει να σημειωθεί πως στο «πηδάλιο» της νέας εταιρείας θα βρίσκεται ο Bill Franke, ο οποίος διαθέτει τεράστια πείρα στην εν λόγω αγορά. Μάλιστα, συνιστά έναν εκ των ιδρυτών του επενδυτικού fund Indigo Partners LLC, το οποίο διαθέτει μετοχικά μερίδια σε πληθώρα εταιρειών που ανήκουν στην κατηγορία ULCC (Frontier Airlines, Jet Smart, Volaris, Wizz Air). Υπενθυμίζεται ότι, εντός του 2021, η Airbus υπέγραψε συμφωνίες με τις εταιρείες Wizz Air, Frontier Airlines, Jet Smart και Volaris για πάνω από 200 επιβατηγά αεροσκάφη A321neo.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η ανακοίνωση αυτή έρχεται σε μια εποχή κατά την οποία οι αμερικανικές εταιρείες αερομεταφορών εκτιμούν πως το 2022 θα αποτελέσει έτος ανάκαμψης, λόγω των αυξημένων ποσοστών εμβολιασμού και της επανεκκίνησης των οικονομιών.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ