
Η εταιρεία Norsepower εξασφάλισε μια έγκριση επί της αρχής (AiP) από το νηογνώμονα RINA για την τεχνολογία περιστρεφόμενων κυλινδρικών ιστίων που διαθέτει.
Τα Norsepower Rotor Sail αποτελεί μια εκσυγχρονισμένη έκδοση του ρότορα Flettner, ενός περιστρεφόμενου κυλίνδρου ο οποίος χρησιμοποιεί το φαινόμενο Μάγκνους για την παραγωγή βοηθητικής πρόωσης μέσω της αξιοποίησης της αιολικής ενέργειας. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, χωρίς να διακυβεύεται η επιχειρησιακή ταχύτητα του πλοίου.
Τελευταία παρατηρείται αυξημένο ενδιαφέρον από τη ναυτιλιακή βιομηχανία για τη συγκεκριμένη τεχνολογία, ενώ σύμφωνα με τη Norsepower η εγκατάσταση ενός συστήματος Rotor Sail μπορεί να αποφέρει εξοικονόμηση καυσίμου από 5 έως 25%.
Όσον αφορά το κανονιστικό πλαίσιο, οι στόχοι του IMO για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως τα έτη 2030 και 2050 απαιτούν απτές και αποδεδειγμένες λύσεις προκειμένου να επιτευχθούν και καθώς οι ναυτιλιακές εταιρείες υπόκεινται σε περισσότερους ελέγχους από τους χρηματοδότες τους και οι ναυλωτές προσπαθούν να υιοθετήσουν κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνες πρακτικές, οι νηογνώμονες με τη σειρά τους αναζητούν εφικτές λύσεις οι οποίες θα βοηθήσουν τον κλάδο να πετύχει τους στόχους του.
Ο Tuomas Riski, Διευθύνων Σύμβουλος της Norsepower Oy Ltd ανέφερε σχετικά: «Είναι χαρά μας που δουλεύουμε με συνεργάτες όπως ο RINA και που η τεχνολογία μας αναγνωρίζεται ως μια αποδεδειγμένη λύση η οποία προσφέρει στους πλοιοκτήτες σημαντικές εξοικονομήσεις καυσίμου και μείωση των παραγόμενων εκπομπών, ιδίως τώρα που η ναυτιλιακή βιομηχανία πλησιάζει ολοένα και περισσότερο τους στόχους του ΙΜΟ για τα έτη 2030 και 2050».
Φωτό: www.norsepower.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ