
Με αμείωτο ρυθμό προχωρούν οι κινήσεις της Avin International στη ναυπηγική καινοτομία με επίκεντρο τη βιώσιμη ναυτιλία. Σύμφωνα με ανακοίνωση του νηογνώμονα ABS, το πρώτο παγκοσμίως ammonia-ready δεξαμενόπλοιο παραδόθηκε στην εταιρεία συμφερόντων της οικογένειας Βαρδινογιάννη. Το εν λόγω δεξαμενόπλοιο τύπου Suezmax ονομάζεται KRITI FUTURE, έχει μήκος 274 μέτρα και φέρει την ελληνική σημαία. Κατασκευάστηκε στα κινεζικά ναυπηγεία New Times Shipbuilding Co., Ltd (NTS).
Επιπλέον, το KRITI FUTURE ευθυγραμμίζεται με τις προδιαγραφές του αμερικανικού νηογνώμονα ABS Ammonia Ready Level 1, σύμφωνα με τις οποίες το πλοίο έχει σχεδιαστεί για να μπορεί να αξιοποιεί και την αμμωνία ως καύσιμο στο μέλλον. Επίσης το πλοίο συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές ABS LNG Fuel Ready Level 1 για τη χρήση καυσίμου LNG.
«Το πλοίο αντιπροσωπεύει ένα ορόσημο για την ανάπτυξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας και αποτελεί ένα βήμα προς τη χρήση εναλλακτικών ναυτιλιακών καυσίμων», τόνισε ο κ. Φίλιππος Νικολατσόπουλος, ABS Manager, Greece Business Development.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ