
Η ΜSC σε συνεργασία με τη Lufthansa αποτελεί έναν εκ των «μνηστήρων» για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου του ιταλικού αερομεταφορέα ITA Airways, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον διεθνή Τύπο.
Oι δύο εταιρείες έχουν ζητήσει προθεσμία 90 ημερών για να εξετάσουν τη συμφωνία. Ο «διάδοχος» της Alitalia που ξεκίνησε να πετά τον περασμένο Οκτώβριο αναζητά έναν σημαντικό μετοχικό εταίρο σε Ευρώπη αλλά και εκτός αυτής, σημειώνουν υψηλόβαθμα στελέχη της ITA Airways.
Aναμένεται το πράσινο φως από την ιταλική κυβέρνηση προκειμένου η ITA να εξετάσει τις λεπτομέρειες του ενδιαφέροντος των MSC και Lufthansa και εν συνεχεία να προβεί σε διαπραγματεύσεις. Στις 31 Ιανουαρίου το ΔΣ της ITA θα συνεδριάσει προκειμένου να εγκριθεί το business plan του ιταλικού αερομεταφορέα.
O ελβετικός όμιλος MSC δραστηριοποιείται στις θαλάσσιες τακτικές γραμμές και πρόσφατα «εκθρόνισε» τη Maersk από την κορυφή σε ό,τι αφορά τη μεταφορική ικανότητα του στόλου.
Η MSC δεν αποτελεί τη μοναδική liner εταιρεία που εξετάζει επενδύσεις στις αερομεταφορές. Η Maersk τον Νοέμβριο του 2021 ανακοίνωσε πως θα προχωρήσει στην απόκτηση της Senator International, μιας εταιρείας διαμεταφοράς (freight forwarder) διεθνούς βεληνεκούς, με ισχυρή παρουσία στις αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές. Την ίδια ώρα, ο δανέζικος κολοσσός προσβλέπει στην επέκταση του στόλου αερομεταφορών του, μέσω της μίσθωσης τριών αεροπλάνων μεταφοράς φορτίων, τα οποία θα τεθούν σε λειτουργία από το 2022, αλλά και μέσω της αγοράς δύο νεότευκτων Boeing, τα οποία θα εκκινήσουν πτήσεις το 2024. Παράλληλα η γαλλική CMA CGM, ανακοίνωσε στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2021 την επέκταση του στόλου αεροσκαφών, μέσω της αγοράς δύο καινούργιων Boeing 777 Freighters. Ακόμη, στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου, η εταιρεία προέβη σε παραγγελία τεσσάρων Airbus A350F.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η λήξη της σχολικής χρονιάς στη Γαλλία κινδυνεύει σήμερα, Παρασκευή 4 Ιουλίου, να συνδυαστεί με την ταλαιπωρία όσων επέλεξαν να ταξιδέψουν για τις διακοπές…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Το Βιετνάμ αναμένεται να αγοράσει 50 αεροσκάφη Boeing, αξίας $8 δισ., σύμφωνα με δημοσίευμα του Politico, το οποίο επικαλείται κοινό σχέδιο δήλωσης. Η χώρα…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι «έτοιμη να συνάψει μία συμφωνία» με τις ΗΠΑ για τους δασμούς, δήλωσε η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ…
Σε μια πρωτοβουλία-ορόσημο για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών προχωρά η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Amon Maritime. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,…
Η DryDel Shipping προέβη στην ανακοίνωση μιας επιτυχημένης επενδυτικής κίνησης. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία συμφερόντων του κ. Κώστα Δελαπόρτα ολοκλήρωσε μια επικερδή πώληση στον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ