
H ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines Ltd. (MOL) πρόσφατα ανακοίνωσε πως μαζί με την ITOCHU Corporation έλαβαν Έγκριση επί της Αρχής (AiP) από τον νηογνώμονα ABS για τον σχεδιασμό ενός πλοίου εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας.
Το έργο αποτελεί μέρος μιας αναπτυξιακής μελέτης, η οποία αφορά τη δημιουργία μιας αλυσίδας εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας στη Σιγκαπούρη. Η MOL, η οποία έχει ήδη αποκτήσει αρκετή εμπειρία και γνώσεις στον τομέα των πλοίων εφοδιασμού καυσίμου LNG, θα διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στο συγκεκριμένο έργο, στο πλαίσιο του οποίου πρόκειται να συνεργαστεί με τις TotalEnergies Marine Fuels Pte. Ltd. και Pavilion Energy Singapore Pte. Ltd.
Η αμμωνία βρίσκεται τελευταία στο προσκήνιο ως ένα υποσχόμενο εναλλακτικό καύσιμο, του οποίου η καύση παράγει μηδενικές εκπομπές CO2, με το πρώτο πλοίο κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας να υπολογίζεται να είναι έτοιμο στα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας.
Η MOL ήδη εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη πλοίων κατανάλωσης αμμωνίας και στη δημιουργία ενός νέου κλάδου μεταφοράς αμμωνίας, ελπίζοντας στην απόκτηση των πρώτων της ποντοπόρων πλοίων μηδενικών καθαρών εκπομπών μέσα στην τρέχουσα δεκαετία και στην επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050. Παράλληλα, η εταιρεία επιθυμεί να συμβάλει και στην ευρύτερη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου του κλάδου, με πρωτοβουλίες όπως αυτή της ανάπτυξης του εν λόγω πλοίου εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας, το οποίο θα βοηθήσει στη δημιουργία μιας εφοδιαστικής αλυσίδας αμμωνίας για τον εφοδιασμό και άλλων πλοίων με το συγκεκριμένο καύσιμο.
Φωτό: Mitsui O.S.K. Lines Ltd.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πλοίο του πολεμικού ναυτικού του Περού συγκρούστηκε με μια πλατφόρμα άντλησης πετρελαίου της εταιρείας Perenco στον Αμαζόνιο, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δύο άνθρωποι και…
Ο ετήσιος πληθωρισμός στην ευρωζώνη αναμένεται να διαμορφωθεί στο 2,2% τον Απρίλιο του 2025, σταθερός σε σύγκριση με τον Μάρτιο, σύμφωνα με μια προκαταρκτική…
Η Ελλάδα παραμένει ισχυρά ελκυστικός προορισμός για την αγορά της κρουαζιέρας, η οποία συνεχίζει να παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη. Σύμφωνα με την Ένωση Λιμένων Ελλάδος…
Σε μια εποχή που η ναυτιλία αντιμετωπίζει πιέσεις για μείωση εκπομπών και βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, η ιαπωνική Mitsubishi Shipbuilding παρουσιάζει το νέο φεριμπότ…
Η απόφαση επιβολής λιμενικών τελών σε πλοία που πραγματοποιούν port calls στις ΗΠΑ, εφόσον έχουν κατασκευαστεί στην Κίνα ή βρίσκονται υπό κινεζική διαχείριση, έχει…
«Θετικές παραμένουν οι προβλέψεις για το καλοκαίρι του 2025 παρά τις γενικότερες οικονομικές, πολιτικές και γεωπολιτικές αβεβαιότητες. Η Ελλάδα συνεχίζει να αποτελεί έναν ιδιαίτερα…
Η μετάβαση της ναυτιλίας σε μηδενικές εκπομπές βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υιοθέτηση συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας, με πρόσφατο παράδειγμα την ανακοίνωση της Wasaline για…
Η συμμαχία Κίνας και Ρωσίας στο εμπόριο αναμένεται να ανθίσει ακόμα περισσότερο, ή τουλάχιστον αυτό ονειρεύονται οι Ρώσοι εξαγωγείς. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ