
H ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Mitsui O.S.K. Lines Ltd. (MOL) πρόσφατα ανακοίνωσε πως μαζί με την ITOCHU Corporation έλαβαν Έγκριση επί της Αρχής (AiP) από τον νηογνώμονα ABS για τον σχεδιασμό ενός πλοίου εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας.
Το έργο αποτελεί μέρος μιας αναπτυξιακής μελέτης, η οποία αφορά τη δημιουργία μιας αλυσίδας εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας στη Σιγκαπούρη. Η MOL, η οποία έχει ήδη αποκτήσει αρκετή εμπειρία και γνώσεις στον τομέα των πλοίων εφοδιασμού καυσίμου LNG, θα διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στο συγκεκριμένο έργο, στο πλαίσιο του οποίου πρόκειται να συνεργαστεί με τις TotalEnergies Marine Fuels Pte. Ltd. και Pavilion Energy Singapore Pte. Ltd.
Η αμμωνία βρίσκεται τελευταία στο προσκήνιο ως ένα υποσχόμενο εναλλακτικό καύσιμο, του οποίου η καύση παράγει μηδενικές εκπομπές CO2, με το πρώτο πλοίο κατανάλωσης καυσίμου αμμωνίας να υπολογίζεται να είναι έτοιμο στα τέλη της τρέχουσας δεκαετίας.
Η MOL ήδη εργάζεται πάνω στην ανάπτυξη πλοίων κατανάλωσης αμμωνίας και στη δημιουργία ενός νέου κλάδου μεταφοράς αμμωνίας, ελπίζοντας στην απόκτηση των πρώτων της ποντοπόρων πλοίων μηδενικών καθαρών εκπομπών μέσα στην τρέχουσα δεκαετία και στην επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050. Παράλληλα, η εταιρεία επιθυμεί να συμβάλει και στην ευρύτερη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου του κλάδου, με πρωτοβουλίες όπως αυτή της ανάπτυξης του εν λόγω πλοίου εφοδιασμού καυσίμου αμμωνίας, το οποίο θα βοηθήσει στη δημιουργία μιας εφοδιαστικής αλυσίδας αμμωνίας για τον εφοδιασμό και άλλων πλοίων με το συγκεκριμένο καύσιμο.
Φωτό: Mitsui O.S.K. Lines Ltd.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε βραχώδη σημείο, στην είσοδο του λιμανιού του Βόλου, αμέσως μετά τον κόκκινο φανό, έπεσε από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος.…

Από το 2026, το λιμάνι του Όσλο θα εισαγάγει οικονομικά κίνητρα για καθαρότερα πλοία. Τα πλοία που λειτουργούν χωρίς εκπομπές ρύπων εντός και εκτός…

Η αμερικανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) OpenAI και αυστραλιανή εταιρεία διαχείρισης κέντρου δεδομένων ανακοίνωσαν σήμερα ότι υπέγραψαν πρωτόκολλο συμφωνίας ύψους δισεκατομμυρίων δολαρίων για να…

Την επέκταση της συνεργασίας τους με την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός τρίτου, αμιγώς ηλεκτρικού (100% battery-electric), ταχύπλοου ferry ανακοίνωσαν η Incat Tasmania…

Μια νέα νομοθεσία για την ασφάλιση των πλοίων έναντι κινδύνων πολέμου (Act on the War Risk Insurance of Ships ) ενέκρινε ομόφωνα το δανικό…

«Η “Ατζέντα 2030” προβλέπει ένα ισχυρό και σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό. Το πιο ισχυρό και το πιο σύγχρονο Πολεμικό Ναυτικό στη μακραίωνη ελληνική ιστορία. Προβλέπει…

Την επιχειρησιακή της εμβέλεια επεκτείνει δυναμικά η China Eastern Airlines, καθώς, σύμφωνα με την ίδια, εγκαινίασε τη μεγαλύτερη σε απόσταση απευθείας εμπορική πτήση στον…

Η μεγαλύτερη σε μήκος και βαθύτερη υποθαλάσσια οδική σήραγγα στον κόσμο κατασκευάζεται στη Νορβηγία, με σκοπό να μειώσει τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των μεγάλων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ