
Την παραλαβή του νεότευκτου LPG carrier SEAGEMINI ανακοίνωσε η Thenamaris, με επικεφαλής τον Νικόλα Μαρτίνο, την Τετάρτη 12 Ιανουαρίου σε ανάρτηση στο Linkedin. Το SEAGEMINI διαθέτει μεταφορική ικανότητα ίση με 38.000 κ.μ. και ναυπηγήθηκε στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Mipo. To SEAGEMINI αποτελεί το έβδομο LPG carrier του στόλου της Thenamaris.
Τα πλοία μεταφοράς LPG της Thenamaris διαθέτουν συστήματα ψύξης που τους επιτρέπουν να μεταφέρουν μια πληθώρα φορτίων όπως προπάνιο, βουτάνιο, αμμωνία και VCM. Ο σχεδιασμός του συστήματος φορτίου προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίων με περιεκτικότητα σε αιθάνιο έως και 5% και σε ελάχιστη θερμοκρασία -50 C, ενώ οι τρόποι λειτουργίας του επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση του φορτίου σε διαφορετικές συνθήκες περιβάλλοντος, με περιορισμένη κατανάλωση. Τα πλοία φέρουν επίσης δύο δεξαμενές τύπου C στο κατάστρωμα τους, που τους επιτρέπουν να εναλλάσσουν φορτία με μηδενικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και απώλειες, ενώ οι τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικοί κινητήρες MAN B&W ME G-type που παρέχουν ευελιξία και βελτιωμένη απόδοση πρόωσης.
Η Hyundai Mipo αποτελεί την μοναδική επιλογή της Thenamaris για τη ναυπήγηση LPG carriers, καταδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της εταιρείας στη νοτιοκορεατική τεχνογνωσία αναφορικά με την κατασκευή gas carriers.
Σημειώνεται, ότι η Thenamaris διαχειρίζεται στόλο 60 tankers, 20 bulk carriers, δύο containerships, πέντε LNG carriers kai επτά LPG carriers, ενώ στο orderbook της βρίσκονται επιπλέον πέντε tankers, δύο bulk carriers και ένα LPG carrier.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική πορεία καταγράφουν οι αξίες των VLCCs σε ετήσια βάση. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, το κόστος παραγγελίας ενός VLCC…
Νέες κυρώσεις στα πλοία του «σκιώδους» στόλου της Ρωσίας επέβαλε πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια προσπάθεια του Λονδίνου να εντείνει την πίεση κατά…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός A.P. Moller-Maersk (Maersk) προειδοποίησε την Πέμπτη 8 Μαΐου ότι η εντεινόμενη γεωπολιτική αβεβαιότητα και ο κίνδυνος ενός παγκόσμιου εμπορικού πολέμου ενδέχεται…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση και η στροφή της ναυτιλίας προς εναλλακτικές μορφές καυσίμων και πρόωσης δεν αποτελεί πλέον μια μελλοντική προοπτική, αλλά ένα επιτακτικό ζήτημα…
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ινδία και το Πακιστάν συμφώνησαν σε μία “πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός”, μετά από…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου για το παγκόσμιο εμπόριο είναι πασιφανής, εφόσον ληφθούν υπόψη τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk carriers: από μεταλλεύματα χαμηλότερης ζήτησης σε σιτηρά που διασφαλίζουν τη διατροφική επάρκεια χωρών και από τον θερμικό άνθρακα που αξιοποιούν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής σε σιδηρομετάλλευμα, το δομικό «συστατικό» της κατασκευαστικής βιομηχανίας.
Με νωχελικούς ρυθμούς συνεχίζει να κινείται η spot ναυλαγορά των LNG carriers, τα οποία βρίσκονται σε αναζήτηση πυξίδας. Ωστόσο, την εβδομάδα με πέρας την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ