
Την παραλαβή του νεότευκτου LPG carrier SEAGEMINI ανακοίνωσε η Thenamaris, με επικεφαλής τον Νικόλα Μαρτίνο, την Τετάρτη 12 Ιανουαρίου σε ανάρτηση στο Linkedin. Το SEAGEMINI διαθέτει μεταφορική ικανότητα ίση με 38.000 κ.μ. και ναυπηγήθηκε στο νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Hyundai Mipo. To SEAGEMINI αποτελεί το έβδομο LPG carrier του στόλου της Thenamaris.
Τα πλοία μεταφοράς LPG της Thenamaris διαθέτουν συστήματα ψύξης που τους επιτρέπουν να μεταφέρουν μια πληθώρα φορτίων όπως προπάνιο, βουτάνιο, αμμωνία και VCM. Ο σχεδιασμός του συστήματος φορτίου προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς φορτίων με περιεκτικότητα σε αιθάνιο έως και 5% και σε ελάχιστη θερμοκρασία -50 C, ενώ οι τρόποι λειτουργίας του επιτρέπουν την αποτελεσματική διαχείριση του φορτίου σε διαφορετικές συνθήκες περιβάλλοντος, με περιορισμένη κατανάλωση. Τα πλοία φέρουν επίσης δύο δεξαμενές τύπου C στο κατάστρωμα τους, που τους επιτρέπουν να εναλλάσσουν φορτία με μηδενικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και απώλειες, ενώ οι τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικοί κινητήρες MAN B&W ME G-type που παρέχουν ευελιξία και βελτιωμένη απόδοση πρόωσης.
Η Hyundai Mipo αποτελεί την μοναδική επιλογή της Thenamaris για τη ναυπήγηση LPG carriers, καταδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της εταιρείας στη νοτιοκορεατική τεχνογνωσία αναφορικά με την κατασκευή gas carriers.
Σημειώνεται, ότι η Thenamaris διαχειρίζεται στόλο 60 tankers, 20 bulk carriers, δύο containerships, πέντε LNG carriers kai επτά LPG carriers, ενώ στο orderbook της βρίσκονται επιπλέον πέντε tankers, δύο bulk carriers και ένα LPG carrier.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ