
Η νοτιοκορεατική Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI) πρόσφατα ανακοίνωσε πως έλαβε παραγγελίες ύψους $1,3 δισ. για τη ναυπήγηση έξι μεγάλου μεγέθους containerships και ενός πλοίου μεταφοράς LNG, τα οποία θα μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.
Τα έξι containerships, χωρητικότητας 15.000 TEUs έκαστο, προορίζονται για ευρωπαϊκές ναυτιλιακές εταιρείες, με την παράδοση των πρώτων από αυτά να είναι προγραμματισμένη για το πρώτο μισό του 2024. Τα εν λόγω πλοία θα καλύπτουν τους αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ, όντας εξοπλισμένα με κινητήρες πρόωσης διπλού καυσίμου, που θα επιτρέπουν την κατανάλωση καυσίμου LNG.
Το υπό παραγγελία πλοίο μεταφοράς LNG, με χωρητικότητα 174.000 κ.μ. και μήκος 289,9 μ., είναι προγραμματισμένο για παράδοση στα τέλη του 2024, ενώ, εκτός από τον κινητήρα διπλού καυσίμου, θα διαθέτει και άλλες φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος επανυγροποίησης LNG.
Με τις συγκεκριμένες παραγγελίες, η Hyundai Samho Heavy Industries έχει ήδη καλύψει το 30% του ετήσιου στόχου της, που αφορά τη ναυπήγηση περίπου 30 πλοίων, συνολικής αξίας 4,6 δισ. δολαρίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική πορεία καταγράφουν οι αξίες των VLCCs σε ετήσια βάση. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, το κόστος παραγγελίας ενός VLCC…
Σταθερές είναι οι πρόσφατες τάσεις στη ναυλαγορά των LPG carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα σε πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Νέες κυρώσεις στα πλοία του «σκιώδους» στόλου της Ρωσίας επέβαλε πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια προσπάθεια του Λονδίνου να εντείνει την πίεση κατά…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση και η στροφή της ναυτιλίας προς εναλλακτικές μορφές καυσίμων και πρόωσης δεν αποτελεί πλέον μια μελλοντική προοπτική, αλλά ένα επιτακτικό ζήτημα…
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ινδία και το Πακιστάν συμφώνησαν σε μία “πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός”, μετά από…
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια σχεδόν 200 ναυτικών και περισσότερων από 15 πλοίων, που είχαν εγκλωβιστεί για αρκετές εβδομάδες στα ανοικτά του λιμένα Ρας…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου για το παγκόσμιο εμπόριο είναι πασιφανής, εφόσον ληφθούν υπόψη τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk carriers: από μεταλλεύματα χαμηλότερης ζήτησης σε σιτηρά που διασφαλίζουν τη διατροφική επάρκεια χωρών και από τον θερμικό άνθρακα που αξιοποιούν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής σε σιδηρομετάλλευμα, το δομικό «συστατικό» της κατασκευαστικής βιομηχανίας.
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ