
Η νοτιοκορεατική Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI) πρόσφατα ανακοίνωσε πως έλαβε παραγγελίες ύψους $1,3 δισ. για τη ναυπήγηση έξι μεγάλου μεγέθους containerships και ενός πλοίου μεταφοράς LNG, τα οποία θα μπορούν να καταναλώνουν ως καύσιμο LNG.
Τα έξι containerships, χωρητικότητας 15.000 TEUs έκαστο, προορίζονται για ευρωπαϊκές ναυτιλιακές εταιρείες, με την παράδοση των πρώτων από αυτά να είναι προγραμματισμένη για το πρώτο μισό του 2024. Τα εν λόγω πλοία θα καλύπτουν τους αυστηρότερους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ, όντας εξοπλισμένα με κινητήρες πρόωσης διπλού καυσίμου, που θα επιτρέπουν την κατανάλωση καυσίμου LNG.
Το υπό παραγγελία πλοίο μεταφοράς LNG, με χωρητικότητα 174.000 κ.μ. και μήκος 289,9 μ., είναι προγραμματισμένο για παράδοση στα τέλη του 2024, ενώ, εκτός από τον κινητήρα διπλού καυσίμου, θα διαθέτει και άλλες φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος επανυγροποίησης LNG.
Με τις συγκεκριμένες παραγγελίες, η Hyundai Samho Heavy Industries έχει ήδη καλύψει το 30% του ετήσιου στόχου της, που αφορά τη ναυπήγηση περίπου 30 πλοίων, συνολικής αξίας 4,6 δισ. δολαρίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ