
Την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου, η Βουλή των Αντιπροσώπων στις ΗΠΑ ενέκρινε το Ocean Shipping Reform Act, με στόχο την αντιμετώπιση της κρίσης στις εφοδιαστικές αλυσίδες.
Είναι η πρώτη μεγάλη νομοθεσία των ΗΠΑ για τη ναυτιλιακή βιομηχανία εδώ και πάνω από τριάντα χρόνια και στοχεύει στο να διασφαλίσει την ανταγωνιστικότητα της παγκόσμιας ναυτιλιακής βιομηχανίας και να προστατεύσει τις αμερικανικές επιχειρήσεις και τους καταναλωτές από σημαντικές ανατιμήσεις προϊόντων. Την ίδια ώρα, στο επίκεντρο της νομοθεσίας είναι η δημιουργία αμοιβαίων εμπορικών ευκαιριών για τη μείωση της μακροχρόνιας εμπορικής ανισορροπίας των ΗΠΑ με χώρες που βασίζονται στις εξαγωγές, όπως η Κίνα.
Να σημειωθεί ότι το Ocean Shipping Reform Act υποστηρίζεται από περισσότερες από 360 εθνικές και περιφερειακές επιχειρήσεις. Σημειωτέον ότι το συγκεκριμένο act εισήχθη από τα μέλη του Κογκρέσου Dusty Johnson και John Garamendi τον περασμένο Αύγουστο, μετά από αρκετούς μήνες καθυστερήσεων και ανισορροπιών στις θαλάσσιες εφοδιαστικές αλυσίδες.
«Η Κίνα και οι θαλάσσιοι μεταφορείς με πλοία ξένης σημαίας δεν παίζουν δίκαια. Εάν θέλουν να συνεργαστούν με τα αμερικανικά λιμάνια, θα πρέπει να παίξουν με τους βασικούς μας κανόνες», ανέφερε ο κ. Johnson.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη χαιρετίστηκε, μεταξύ άλλων, από την International Dairy Foods Association και τη National Retail Federation, η οποία αναφέρει ότι «η νομοθεσία προσφέρει πολυαναμενόμενες αναβαθμίσεις και μεταρρυθμίσεις σε ένα αρχαϊκό σύστημα, στο οποίο εταιρείες λιανικής και άλλες επιχειρήσεις βασίζονται καθημερινά για τη μεταφορά των προϊόντων τους».
Φωτό: Yang-Liu/ Unsplash
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ