
Οι μακροχρόνιες στρατηγικές κινήσεις της Amazon με στόχο τη διασφάλιση των logistics της αποφέρουν καρπούς, όπως αναφέρει δημοσίευμα του CNBC. Συγκεκριμένα, η Amazon για πολλά έτη προχωρούσε σε ναυλώσεις πλοίων καθώς και στην κατασκευή των δικών της εμπορευματοκιβωτίων. Παρόλο που οι εν λόγω επενδύσεις συνοδεύονται από σημαντικά έξοδα, καθώς η συμφόρηση σε λιμένες αλλά και γενικότερα κατά μήκος των εφοδιαστικών αλυσίδων επιμένει, η εταιρεία-κολοσσός απολαμβάνει τους καρπούς αυτής της στρατηγικής.
Ειδικότερα, όπως αναφέρουν αναλυτές, ενώ πολλά containerships μπορεί να χρειαστεί να περιμένουν ακόμα και 45 ημέρες προκειμένου να δέσουν στον λιμένα του Λος Άντζελες, το τελευταίο πλοίο της Amazon περίμενε μονάχα δύο ημέρες στον λιμένα τον οποίο προσέγγισε. Αυτό συνιστά απόρροια του γεγονότος πως η Amazon ναυλώνει πλοία για την κάλυψη των μεταφορικών της αναγκών, συνεπώς διαθέτει μεγαλύτερη ευελιξία ως προς τους λιμένες που θα επιλέξει να προσεγγίσει.
Παράλληλα, η Amazon κατασκευάζει δικά της containers στην Κίνα, σε μια περίοδο όπου υπάρχει έλλειψη εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως και οι τιμές τους έχουν εκτιναχθεί στα ύψη. Αυτό της επιτρέπει και τη χρήση τους στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο, πέραν των πλοίων.
Επιπλέον, βάσει του CNBC, η Amazon ακολουθεί και άλλες στρατηγικές προκειμένου να αποφύγει τη λιμενική συμφόρηση. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ναυλώνει αεροπλάνα, τα οποία μεταφέρουν μικρότερες ποσότητες προϊόντων σε σύγκριση με τα πλοία, αλλά διανύουν την απόσταση μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ πολύ γρηγορότερα. Πάντως, η στρατηγική αυτή επιλέγεται μονάχα για προϊόντα που έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.
Τέλος, η εταιρεία, προκειμένου να αντιμετωπίσει την έλλειψη εργαζομένων που παρατηρείται κατά μήκος των εφοδιαστικών αλυσίδων, ανακοίνωσε πως θα προσφέρει μπόνους μέχρι $3.000 σε όλους τους εποχικούς υπαλλήλους που θα προσληφθούν, οι οποίοι αναμένεται να ανέλθουν σε 150.000.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ