Τη νοτιοκορεατική τεχνογνωσία εμπιστεύονται οι εταιρείες διαχείρισης LNG carriers για την ανάπτυξη των στόλων τους. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Korea, επικαλούμενο στοιχεία της Clarksons, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας εξασφάλισαν το 91% των παγκόσμιων παραγγελιών LNGC το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2021.
Ωστόσο, κατά το ίδιο διάστημα, η Κίνα βρέθηκε στην κορυφή των παραγγελιών, έχοντας εξασφαλίσει παραγγελίες ύψους 21.918.790 CGT έναντι 16.957.415 CGT της Νότιας Κορέας. Η πρωτοκαθεδρία της Κίνας οδηγείται κυρίως από τις παραγγελίες για containerships, των οποίων οι ναύλοι κινούνται σε ιστορικά υψηλά επίπεδα.
Συνεπώς, διαφαίνεται η εξής τάση: από τη μία τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία επικεντρώνονται στη ναυπήγηση υγραεριοφόρων και από την άλλη αυτά της Κίνας κερδίζουν το «στοίχημα» της κατασκευής πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.