
 
															Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης της γκάμας των υπηρεσιών που αφορούν το χαρτοφυλάκιο των τετράχρονων κινητήρων της, η MAN Energy Solutions δίνει στους πελάτες της τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν μια πληθώρα συνθετικώς παραγόμενων κλιματικά ουδέτερων καυσίμων, τα οποία προορίζονται για χρήση σε πλοία ή σταθμούς παραγωγής ενέργειας. Ήδη σήμερα, οι κινητήρες της MAN που χρησιμοποιούν τα λεγόμενα power-to-X καύσιμα, όπως το συνθετικό φυσικό αέριο (SNG), μπορούν να επιτύχουν πλήρως κλιματικά ουδέτερη λειτουργία.
Οι πελάτες της MAN θα μπορούν εν ευθέτω χρόνω να χρησιμοποιήσουν τα λεγόμενα καύσιμα του μέλλοντος, όπως η αμμωνία, η μεθανόλη και το υδρογόνο, τα οποία θα παράγονται με έναν κλιματικά ουδέτερο τρόπο και η κατανάλωσή τους θα συμβάλει σημαντικά στη μείωση των βλαβερών εκπομπών και στη συμμόρφωση με τους αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς του μέλλοντος.
Η Marita Krems, επικεφαλής του τμήματος Τετράχρονων Κινητήρων Πλοίων της MAN Energy Solutions, αναφέρει σχετικά: «Έως το 2050, οι εκπομπές των αερίων του θερμοκηπίου που παράγονται από τον ναυτιλιακό κλάδο θα πρέπει να έχουν μειωθεί κατά τουλάχιστον 50%. Ως εκ τούτου, σκοπεύουμε να διαθέσουμε στους πελάτες μας λύσεις οι οποίες θα καθιστούν δυνατή τη χρήση πράσινων καυσίμων, τόσο σε νέους κινητήρες όσο και σε κινητήρες που είναι ήδη εγκατεστημένοι σε πλοία».
Ακόμα και σήμερα οι πελάτες της MAN μπορούν να στραφούν στη χρήση των βιοκαυσίμων ως ένα μέσο μείωσης των εκπομπών των πλοίων τους. «Τα βιοκαύσιμα που παράγονται με βιώσιμο τρόπο, για παράδειγμα αυτά που προέρχονται από απόβλητα ξυλείας, μπορούν να μειώσουν τις εκπομπές CO2 έως και κατά 85%. Το 2022 θα λανσάρουμε κινητήρες οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί ώστε να μπορούν να καταναλώνουν μελλοντικά και μεθανόλη, με την πραγματοποίηση σχετικής μετατροπής, εφόσον αυτό χρειαστεί. Επιπλέον, από το 2024, η MAN θα διαθέτει και λύσεις για τη χρήση καυσίμου μεθανόλης σε τετράχρονους κινητήρες», προσθέτει η κ. Krems.
Παράλληλα, η εταιρεία προετοιμάζεται για το λανσάρισμα ενός δίχρονου κινητήρα κατανάλωσης αμμωνίας από το 2024, ενώ, μέσω της συμμετοχής της στο ερευνητικό πρόγραμμα «AmmoniaMot», έχει ήδη ορίσει τα βήματα που απαιτούνται για την ανάπτυξη ενός τετράχρονου κινητήρα πολλαπλών καυσίμων, ο οποίος θα καταναλώνει μεταξύ άλλων και αμμωνία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Διόλου ενθαρρυντικά δεν είναι τα μηνύματα του τριμηνιαίου δείκτη Seafarers Happiness Index για την ευημερία των ναυτικών, με τις συνεχείς αναταράξεις να έχουν αποτελέσει…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των Ελλήνων πλοιοκτητών για νεότευκτα πλοία, δείγμα της προσαρμοστικότητάς τους στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του παγκόσμιου ναυτιλιακού στερεώματος. Υπό αυτό…

Σε έναν νέο κύκλο ανακατατάξεων και προσαρμογών εισέρχεται η αγορά των δεξαμενόπλοιων, υπό τη σκιά των τελευταίων γεωπολιτικών εξελίξεων και της κλιμάκωσης των κυρώσεων…

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση της Amazon στη Γηραιά Ήπειρο, καθώς η εταιρεία-κολοσσός προανήγγειλε μεγαλεπήβολα επενδυτικά σχέδια στην Ολλανδία. Σύμφωνα με δημοσίευμα του…

Μετά τις αμερικανικές κυρώσεις στους κορυφαίους παραγωγούς πετρελαίου της Ρωσίας στις 22 Σεπτεμβρίου, προκλήθηκε ένα ντόμινο εξελίξεων, με την Ινδία και την Κίνα να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ