
H νέα παραλλαγή Όμικρον προκαλεί νέους πονοκεφάλους στη διεθνή κοινότητα, με τους εργαζομένους στις μεταφορές και στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα ξανά μπροστά σε έναν μεγάλο κίνδυνο, ενώ ενώσεις και σωματεία των μεταφορών κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου.
Σε ανακοίνωσή του, το ICS τονίζει ότι οι εργαζόμενοι των διασυνοριακών μεταφορών, συμπεριλαμβανομένων των ναυτικών, των εργαζομένων στις αερομεταφορές και των οδηγών, θα πρέπει να συνεχίσουν να μετακινούνται ελεύθερα για την ομαλή λειτουργία των εφοδιαστικών αλυσίδων.
To International Chamber of Shipping (ICS), η International Air Transport Association (ΙΑΤΑ), η International Road Transport Union (IRU) και η International Transport Workers’ Federation (ΙΤF) από κοινού καλούν τις κυβερνήσεις να μην επανεπιβάλουν περιορισμούς στις μετακινήσεις των εργαζομένων στις μεταφορές και να μάθουν από τα διδάγματα των τελευταίων δύο ετών.
Μία εβδομάδα σχεδόν μετά την εμφάνιση της Όμικρον, η οποία χαρακτηρίστηκε από τον ΠΟΥ ως «παραλλαγή ανησυχίας», 56 χώρες επέβαλαν ταξιδιωτικούς περιορισμούς.
Στην ανακοίνωσή του το ICS σημειώνει ότι είναι ώρα οι ηγέτες των κρατών να αφουγκραστούν τη βιομηχανία και να αναλάβουν αποφασιστική δράση για την εξομάλυνση των εφοδιαστικών αλυσίδων και τη στήριξη του εξαντλημένου εργατικού δυναμικού στις παγκόσμιες μεταφορές ενόψει και της εορταστικής περιόδου.
ΠΟΥ και International Labour Organization (ILO) θα συναντηθούν τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου, προκειμένου να συζητήσουν τον αντίκτυπο που θα έχουν οι περιορισμοί στις μετακινήσεις, απόρροια της Όμικρον, στους εργαζομένους στις μεταφορές.
«Οι εργαζόμενοί μας στις μεταφορές έχουν εργαστεί ακούραστα τα τελευταία δύο χρόνια, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, για να διατηρήσουν ομαλή τη ροή των εφοδιαστικών αλυσίδων, και βρίσκονται σε οριακό σημείο. Ο Δεκέμβριος είναι, παραδοσιακά, μια πολυάσχολη περίοδος για τους ναυτικούς, που επιστρέφουν στα σπίτια τους και στις οικογένειές τους, και οι κυβερνήσεις τους οφείλουν να τους παράσχουν την ευκαιρία να περάσουν αυτόν τον χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα», τονίζει ο Guy Platten, γενικός γραμματέας του ICS.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ