
Εν μέσω της συνόδου COP26, οι ABS, Hyundai Heavy Industries (HHI) και Korea Shipbuilding and Offshore Engineering (KSOE) ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους πάνω σε δύο κοινά αναπτυξιακά έργα (JDPs)-ορόσημα, που αφορούν την ανάπτυξη τεχνολογιών απανθρακοποίησης οι οποίες θα υποστηρίξουν τις προσπάθειες ενίσχυσης της παγκόσμιας βιωσιμότητας.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, οι τρεις εταίροι πρόκειται να αναπτύξουν από κοινού τεχνικές κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με την παραγωγή πράσινου υδρογόνου σε υπεράκτιες πλατφόρμες μέσω ηλεκτρόλυσης θαλασσινού νερού, με στόχο τον σχεδιασμό και την κατασκευή μιας τέτοιας εγκατάστασης έως το 2025. Με αυτόν τον τρόπο θα διευκολύνουν την ανάπτυξη εγκαταστάσεων παραγωγής πράσινου υδρογόνου, ενισχύοντας έτσι σημαντικά την παγκόσμια αγορά του εν λόγω πράσινου καυσίμου.
Το δεύτερο έργο αφορά την εξασφάλιση έγκρισης επί της αρχής (AIP) από τον ABS για τον σχεδιασμό που έχουν αναπτύξει οι ΗΗΙ και KSOE για μια υπεράκτια μονάδα λήψης και αποθήκευσης CO2. Η εν λόγω πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να αποθηκεύει 400.000 τόνους δεσμευμένου και υγροποιημένου CO2 ετησίως, ξεκινώντας από το 2025.
Η ανακοίνωση της νέας συνεργασίας συμπίπτει με τη Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή COP26 που πραγματοποιείται στη Γλασκώβη, όπου το πράσινο υδρογόνο, ως μέσο υποστήριξης των παγκόσμιων φιλοδοξιών για την ενίσχυση της βιωσιμότητας, καθώς και τα συστήματα δέσμευσης και αποθήκευσης διοξειδίου του άνθρακα αποτελούν ορισμένα από τα κεντρικά θέματα συζήτησης. Το πράσινο υδρογόνο είναι ένα καύσιμο που παράγεται χρησιμοποιώντας εξ ολοκλήρου ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, όμως σήμερα μόνο το ένα τοις εκατό του καυσίμου υδρογόνου παράγεται με αυτόν τον τρόπο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Συνέντευξη του Νικόλα Δ. Πατέρα, Προέδρου και CEO της Contships Management Inc.
Στις 27 Ιουνίου, η ναυτιλιακή εταιρεία Hanwha Shipping, θυγατρική του νοτιοκορεατικού ομίλου Hanwha, προχώρησε σε μια σημαντική ανακοίνωση, που σηματοδοτεί την επέκταση της παρουσίας…
Η Bureau Veritas Marine & Offshore (BV) πραγματοποίησε με επιτυχία την 38η συνάντηση της Ελληνικής Ναυτιλιακής Τεχνικής Επιτροπής στην Αθήνα στις 24 Ιουνίου, επιβεβαιώνοντας…
Το European Shortsea Network, εκπροσωπούμενο από τον Πρόεδρο Χαράλαμπο Σημαντώνη, συμμετείχε στον Στρατηγικό Διάλογο υψηλού επιπέδου για τη Ναυτιλιακή Βιομηχανική Στρατηγική της ΕΕ (strategic…
Πτώση καταγράφουν οι διεθνείς τιμές του πετρελαίου, την Παρασκευή 4 Ιουλίου, στον απόηχο της δέσμευσης του Ιράν ότι θα τηρήσει τη Συνθήκη Μη Διάδοσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ