
Οι παγκόσμιες εφοδιαστικές αλυσίδες εκτιμάται ότι θα χρειαστεί να επενδύσουν $100 τρισ. για την επίτευξη του στόχου μηδενικών εκπομπών τις επόμενες τρεις δεκαετίες, σύμφωνα με νέα μελέτη.
Πιο συγκεκριμένα, σε report των HSBC Holdings Plc και Boston Consulting Group σημειώνεται ότι πολλές εταιρείες και οργανισμοί έχουν σημειώσει πρόοδο στη μείωση των άμεσων εκπομπών τους, ωστόσο δεν έχουν αναλάβει σημαντικές δράσεις και πρωτοβουλίες για τις έμμεσες εκπομπές τους, συμπεριλαμβανομένων των εκπομπών που πηγάζουν από τους προμηθευτές τους όπως επίσης και αυτών κατά τη χρήση και την απόρριψη των προϊόντων τους.
Η συγκεκριμένη μελέτη εστιάζει σε δύο βιομηχανίες: στην αυτοκινητοβιομηχανία και στον κλάδο της κλωστοϋφαντουργίας. Οι δύο βιομηχανίες αντιπροσωπεύουν το 5% του παγκόσμιου ΑΕΠ και, σύμφωνα με το report, οι προκλήσεις για τη μείωση του περιβαλλοντικού τους αποτυπώματος είναι διαφορετικές και έγκεινται στη δομή των δικτύων διανομής.
Παράλληλα, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και το μέγεθος της εταιρείας, με τις μεγαλύτερες εταιρείες να έχουν περισσότερους διαθέσιμους πόρους προς την επίτευξη του στόχου. Πέραν όλων των άλλων, οι μικρότερες εταιρείες έχουν να αντιμετωπίσουν και τις συνέπειες της πανδημίας για τη βιωσιμότητά τους, να μειώσουν τα κόστη και να ενισχύσουν την ανθεκτικότητα των εφοδιαστικών τους γραμμών.
Σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη του Boston Consulting Group, η πλειονότητα των επενδύσεων θα προέλθει από μεγαλύτερες εταιρείες, καθώς αυτές μπορούν πιο ευέλικτα να στραφούν στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και στις προηγμένες τεχνολογίες.
Φωτό: Justin Lane/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ