
Η εταιρεία διαχείρισης τερματικών DP World Limited (DPW), σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε, διαχειρίστηκε συνολικά 58,4 εκατ. TEUs στα τερματικά της ανά τον κόσμο κατά το πρώτο εννιάμηνο του 2021, με τον ακαθάριστο όγκο εμπορευματοκιβωτίων να αυξάνεται κατά 11,9% σε σύγκριση με πέρυσι.
Αντίστοιχα, σε επίπεδο γ’ τριμήνου, η εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι διαχειρίστηκε 19,8 εκατ. TEUs, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 8,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ειδικότερα, η ακαθάριστη αύξηση των διακινηθέντων φορτίων οφείλεται κατά κύριο λόγο στις επιδόσεις των τερματικών της DPW στην Ασία και τον Ειρηνικό, στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική και στην Αυστραλία. Ιδιαίτερα καλές επιδόσεις κατέγραψαν τα τερματικά της εταιρείας στο Qingdao (Κίνα), στο Mumbai (Ινδία) και στη Sokhna (Αίγυπτος).
Σε επίπεδο ομίλου, τα τερματικά της DPW διαχειρίστηκαν συνολικά 11,4 εκατ. TEUs κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 7,6% σε σύγκριση με πέρυσι. Στο τερματικό του Jebel Ali (ΗΑΕ), που αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας διαχείρισης τερματικών, διακινήθηκαν 3,4 εκατ. TEUs κατά το γ’ τρίμηνο του 2021, σημειώνοντας αύξηση 0,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.
Ο πρόεδρος του ομίλου και διευθύνων σύμβουλος της DPW, Sultan Ahmed Bin Sulayem, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καταγράφουμε άλλο ένα ισχυρό τρίμηνο για την DP World, κατά το οποίο η διακίνηση αυξήθηκε κατά 8,1%, γεγονός που σημαίνει ότι η εταιρεία κατέγραψε για ακόμα μία φορά μεγαλύτερη ανάπτυξη από τον μέσο όρο του κλάδου, που κυμάνθηκε στο 6,4%. Αυτή η ισχυρή επίδοση δείχνει την ανθεκτικότητα της παγκόσμιας αγοράς εμπορευματοκιβωτίων καθώς και την ικανότητα της DPW να ξεπερνά τις επιδόσεις των άλλων εταιρειών στην αγορά της διαχείρισης τερματικών. Ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι όλες οι περιοχές όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία συνεχίζουν να καταγράφουν αυξήσεις στους όγκους των διακινηθέντων φορτίων, με την Ινδία να αποτελεί τον βασικό κινητήριο μοχλό ανάπτυξης».
Τέλος, ο κ. Sulayem σημείωσε πως οι βραχυπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς παραμένουν θετικές, ωστόσο εκτίμησε ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης θα μετριαστούν το τελευταίο τρίμηνο του 2021, καθώς η πανδημία της Covid-19, σε συνδυασμό με τις συνεχιζόμενες διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού και τη γεωπολιτική αβεβαιότητα, θα μπορούσαν να ανακόψουν την παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη.
Φωτό: DP World
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ