
Η εταιρεία παροχής φιλικών προς το περιβάλλον τεχνολογιών βοηθητικής πρόωσης Norsepower ανακοίνωσε ότι η Scandlines έδωσε παραγγελία για ένα δεύτερο σύστημα Rotor Sail, μετά την επιτυχημένη εγκατάσταση του εν λόγω συστήματος στο υβριδικό επιβατηγό πλοίο «M/V Copenhagen» της εταιρείας το 2020. Τα αποδεδειγμένα αποτελέσματα από τη χρήση του συστήματος επί έναν χρόνο στο πλοίο «M/V Copenhagen» ώθησαν τη Scandlines να προχωρήσει σε μία επιπλέον παραγγελία για ένα ακόμα υβριδικό επιβατηγό πλοίο.
Όταν η Scandlines πήρε το 2019 την απόφαση να εγκαταστήσει το Rotor Sail της Norsepower στο πρώτο της πλοίο, βασίστηκε κυρίως σε τεχνικά δεδομένα της Norsepower, στις απόψεις άλλων ναυτιλιακών εταιρειών, που είχαν δοκιμάσει το εν λόγω σύστημα, καθώς και στην έρευνα και στους υπολογισμούς που πραγματοποίησε η ίδια. Η εγκατάσταση του συστήματος στο «M/V Copenhagen» έγινε τον Μάιο του 2020, και έτσι η εταιρεία είχε στη διάθεσή της περισσότερο από έναν χρόνο προκειμένου να συλλέξει δεδομένα και να μελετήσει την επίδραση του συστήματος στην ενεργειακή απόδοση του πλοίου για το συγκεκριμένο δρομολόγιο που εκτελεί.
Ο COO της Scandlines, Michael Guldmann Petersen, ανέφερε σχετικά: «Περιμέναμε το Rotor Sail να προσφέρει στο “M/V Copenhagen” μείωση των εκπομπών CO2 κατά 4-5%. Η συγκεκριμένη προσδοκία εκπληρώθηκε και πλέον προχωράμε στο επόμενο βήμα και ετοιμαζόμαστε για την εγκατάσταση του συστήματος στο αδελφό του πλοίο “M/V Berlin”».
Η προετοιμασία του «M/V Berlin» για την εγκατάσταση του Rotor Sail έγινε κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης συντήρησης του πλοίου στο ναυπηγείο Remontowa στην Πολωνία στα τέλη του περασμένου Μαΐου, ενώ η εγκατάσταση του συστήματος είναι προγραμματισμένη για το 2022.
Φωτό: Norsepower
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ