Ξηρό φορτίο: Οι στρατηγικές κινήσεις ναυτιλιακών εταιρειών εν μέσω εκτόξευσης των ναύλων

Ξηρό φορτίο: Οι στρατηγικές κινήσεις ναυτιλιακών εταιρειών εν μέσω εκτόξευσης των ναύλων

228
Ξηρό φορτίο: Οι στρατηγικές κινήσεις ναυτιλιακών εταιρειών εν μέσω εκτόξευσης των ναύλων

Σε πωλήσεις πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, προκειμένου να αξιοποιήσει την αύξηση των αξίων τους, προχώρησε το τμήμα Διαχείρισης Περιουσιακών Στοιχείων της Norden.

Από τις αρχές του έτους, οι τιμές των bulkers έχουν αυξηθεί κατά 80%, με αποτέλεσμα έως το τέλος του Q2 η αξία του χαρτοφυλακίου ιδιόκτητων και μισθωμένων (leasing) πλοίων της εταιρείας να έχει αυξηθεί κατά $350 εκατ.

Η Norden, τους τελευταίους 18 μήνες, έχει ουσιαστικά διαφοροποιήσει την έκθεση του χαρτοφυλακίου της από τα tankers στα bulk carriers, έχοντας πουλήσει έξι δεξαμενόπλοια και έχοντας προβεί στην αγορά δεκατριών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου. Βέβαια, τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία έχει πουλήσει επτά πλοία bulkers (Panamax όσο και Supramax).

«Η αγορά των dry έχει ενισχυθεί σημαντικά φέτος, λόγω ενός συνδυασμού επανεκκίνησης της ζήτησης μετά την Covid-19, ανισορροπιών σε λιμάνια ανά τον κόσμο και ενός ιστορικά χαμηλού orderbook», ανέφερε ο επικεφαλής του Τμήματος Διαχείρισης Περιουσιακών Στοιχείων της Norden, Henrik Lykkegaard. «Είδαμε μια ευκαιρία να αξιοποιήσουμε τις τελευταίες εξελίξεις της αγοράς», πρόσθεσε.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.