
Ο τεχνολογικός όμιλος Wärtsilä έλαβε πρόσφατα πιστοποίηση εμπορικής συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις των προτύπων Stage V της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι κανονισμοί Stage V, οι οποίοι βρίσκονται σε ισχύ από το 2020, θέτουν αυστηρότερα όρια στις εκπομπές κινητήρων και εξοπλισμού μη οδικών κινητών μηχανημάτων, και ειδικά στις εκπομπές βλαβερών σωματιδίων (PM) και οξειδίων του αζώτου (NOx). Η εν λόγω πιστοποίηση αφορά την ολοκληρωμένη λύση που προσφέρει η Wärtsilä και η οποία περιλαμβάνει τον κινητήρα Wärtsilä 14 και το σύστημα επεξεργασίας καυσαερίων που διαθέτει η εταιρεία.
Βάσει του κανονισμού Stage V, η σχετική πιστοποίηση συμμόρφωσης απαιτείται πλέον για τους κινητήρες των ευρωπαϊκών πλοίων εσωτερικής ναυσιπλοΐας, τα οποία αποτελούν έναν στόλο περίπου 17.500 πλοίων. Οι πρώτες παραδόσεις του πιστοποιημένου κινητήρα Wärtsilä 14 αφορούν δύο νεότευκτα επιβατηγά πλοία, τα οποία ναυπηγούνται από τη Shiptec AG για την ελβετική εταιρεία General Navigation Company (CGN). Τα εν λόγω πλοία θα εκτελούν δρομολόγια μεταξύ Ελβετίας και Γαλλίας στη λίμνη της Γενεύης, με το πρώτο πλοίο να είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του τον Δεκέμβριο του 2022.
Εκτός όμως από τον ίδιο τον κινητήρα, ένα βασικό στοιχείο της τεχνολογικής λύσης της Wärtsilä αποτελεί η νέα έκδοση του συστήματος μείωσης εκπομπών NOx (NOR) της εταιρείας για κινητήρες υψηλών στροφών, το οποίο αξιοποιεί την τεχνολογία επιλεκτικής καταλυτικής μείωσης (SCR) καθώς και ένα φίλτρο σωματιδίων (DPF) και το οποίο έχει δοκιμαστεί με επιτυχία από την TÛV Nord και έχει λάβει έγκριση τύπου από τον οργανισμό GDWS.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ξενοδοχείο COLORS στην Αθήνα, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το εργαστήριο Καινοτομίας και Διοίκησης Πληροφορίας (i4m Lab) παρουσίασαν…
Την οδύνη της για τις απώλειες ανθρώπινων ζωών μετά τις πρόσφατες επιθέσεις σε ελληνόκτητα πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα εξέφρασε με δήλωσή της η πρόεδρος…
Το «φράγμα» των $4 τρισ. έσπασε πρόσφατα η κεφαλαιοποίηση του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού Nvidia. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Anadolu, την Τετάρτη 9 Ιουλίου η…
Ένα καταφύγιο για τα πλοία του σκιώδους στόλου και την παράνομη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου αποδεικνύεται το νηολόγιο του Βανουάτου. Είναι ενδεικτικό ότι, σύμφωνα…
Το Glyfada Greek Maritime Golf Event επιστρέφει δυναμικά, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του ως κορυφαία διοργάνωση που ενώνει τη ναυτιλιακή κοινότητα με τον κόσμο…
Την έκδοση ομολόγου στο Euronext Oslo Børs από σήμερα ανακοίνωσε η Contships Logistics Corp. με επικεφαλής τον κ. Νικόλα Πατέρα. Το ομόλογο με επιτόκιο…
Τον τελευταίο καιρό, η ναυτιλία βρίσκεται αντιμέτωπη με έναν νέο και σοβαρό κίνδυνο, την εκδήλωση ανεξέλεγκτων πυρκαγιών σε ηλεκτρικά οχήματα κατά τη θαλάσσια μεταφορά…
O Παναμάς διεγράφη και επίσημα από τη «μαύρη» λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σύμφωνα με ανακοίνωση της Πρεσβείας του Παναμά στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η χώρα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ