
Οι προοπτικές της αγοράς των δεξαμενόπλοιων παρουσιάζονται, μεταξύ άλλων, στον οικονομικό απολογισμό της Tsakos Energy Navigation.
Πιο συγκεκριμένα, στη σχετική ανακοίνωση της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρείας τονίζεται ότι «η αναμενόμενη ευθυγράμμιση της αγοράς των δεξαμενόπλοιων με αυτές των containerships και bulkers αρχίζει να σχηματοποιείται». Την ίδια ώρα τονίζεται ότι η πολυαναμενόμενη συνέχιση των αεροπορικών ταξιδιών και η ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας θέτουν τις βάσεις για την «απογείωση» της αγοράς των δεξαμενόπλοιων. Στο ίδιο πλαίσιο, καταγράφεται αυξημένη δραστηριότητα από τελικούς καταναλωτές και μεγάλες επιχειρήσεις, γεγονός που θα οδηγήσει σε σταθερότερους ναύλους για όλους τους τύπους δεξαμενόπλοιων καθώς οδεύουμε προς τους χειμερινούς μήνες. Ευοίωνο σημάδι για την αγορά αποτελεί επίσης η αυξημένη δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες δεξαμενόπλοιων, τονίζεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Παράλληλα, οι βασικές συνθήκες που διαμορφώνουν εν πολλοίς την αγορά είναι ευνοϊκές: το χαμηλό orderbook, οι αυξημένες τιμές ανακύκλωσης πλοίων και η δημιουργία διυλιστηρίων σε απομακρυσμένες περιοχές. Καθώς τα μέτρα ενάντια στην Covid χαλαρώνουν, θετικές είναι οι εκτιμήσεις για τη ζήτηση πετρελαίου. Ειδικότερα εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 100 εκατ. βαρέλια/ημέρα, βοηθούμενη κυρίως από τις εισαγωγές της Κίνας και της Ινδίας. «Υπάρχουν επίσης σημάδια ότι το εμπόριο πετρελαϊκών παραγώγων αρχίζει να αναβιώνει», επισημαίνεται ακόμη στην ανακοίνωση της Tsakos Energy Navigation.
Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, παρά τις σημαντικές προκλήσεις της αγοράς το α΄ εξάμηνο, τα έσοδα ανήλθαν σε $275,4 εκατ., ενώ οι ζημιές περιορίστηκαν σημαντικά, στα $18,7 εκατ.
Στο μέτωπο της ανανέωσης του στόλου της, η Tsakos Energy Navigation υπέγραψε τον Σεπτέμβριο συμφωνία για την κατασκευή τεσσάρων έως έξι Aframax δεξαμενόπλοιων διπλού καυσίμου LNG, τα οποία θα χρονοναυλωθούν από oil majors.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ