
Η γνωστή σε όλους Coca-Cola, η οποία λόγω μεγέθους έχει τεράστιες μεταφορικές ανάγκες, αποτελεί το πιο πρόσφατο «θύμα» της επιμένουσας συμφόρησης που ταλανίζει τις εφοδιαστικές αλυσίδες παγκοσμίως. Συγκεκριμένα, η εταιρεία-κολοσσός προχώρησε στη ναύλωση τριών πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (bulk carriers/bulkers), σύμφωνα με ανάρτηση του Alan Smith, Procurement Director of Global Logistics της Coca-Cola, στο LinkedIn.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανάρτηση, τα τρία bulk carriers θα μεταφέρουν περισσότερους από 60.000 τόνους υλικών, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή συνέχιση των παραγωγικών της διαδικασιών. Ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί στη χωρητικότητα 2.800 εμπορευματοκιβωτίων. Ταυτόχρονα, ο Alan Smith υπογράμμισε πως αυτή είναι η πρώτη από πολλές μεταφορές τέτοιου τύπου που θα πραγματοποιήσει η εταιρεία.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Coca-Cola δεν είναι η πρώτη και πιθανότατα ούτε η τελευταία εταιρεία η οποία αναγκάζεται να λάβει πρωτοβουλίες προκειμένου να αντεπεξέλθει στις παρούσες συγκυρίες του θαλάσσιου εμπορίου. Η κίνηση της Coca-Cola είναι πιθανώς «εμπνευσμένη» από τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων με bulk carriers αλλά και τη ναύλωση containerships στην οποία προέβησαν κορυφαίες εταιρείες λιανικής, όπως η Costco, η Walmart και η IKEA.
Τέλος, ο Alan Smith σχολίασε στην ανάρτησή του πως, μέσω αυτής της κίνησης, θα αποφευχθούν λιμένες όπου επικρατεί ιδιαίτερη συμφόρηση. Ωστόσο, καθώς τα ρεκόρ συμφόρησης καταρρίπτονται το ένα μετά το άλλο, τόσο όσον αφορά την αγορά των containerships όσο πλέον και εκείνη των bulk carriers, ερωτηματικό παραμένει κατά πόσο η κίνηση της Coca-Cola θα αποδειχθεί τόσο αποδοτική όσο η ίδια ευελπιστεί.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ