
Οι εταιρείες τακτικών γραμμών από την Ταϊβάν Yang Ming Marine Transport και Evergreen Marine Corporation προσχώρησαν, σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, στην πρώτη οικονομική πλατφόρμα blockchain που αναπτύχθηκε στη χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Στις 23 Σεπτεμβρίου, η Cathay Financial Holdings και η θυγατρική της Cathay United Bank ξεκίνησαν το Global Trade Sharing Blockchain. Επτά ακόμα τράπεζες έχουν επίσης ενταχθεί σε αυτή την πλατφόρμα, η οποία στοχεύει στο να εξαλείψει τις απάτες μέσω κρυπτογραφημένων μπλοκ, τα οποία μπορούν να αποτρέψουν τους επίδοξους απατεώνες από το να λαμβάνουν διπλή χρηματοδότηση για τις ίδιες συναλλαγές μεταξύ των τραπεζών.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Yang Ming και η Evergreen δεσμεύτηκαν να μοιράζονται πληροφορίες σχετικές με τις φορτωτικές μέσω της εν λόγω πλατφόρμας blockchain. Επιπροσθέτως, η Bolero International, που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο και η οποία παρέχει ηλεκτρονικές φορτωτικές, καθώς και η ταϊβανέζικη εταιρεία κατασκευής λογισμικού SmartBee Intelligence, η οποία αναπτύσσει συστήματα διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας, βρίσκονται επίσης σε συζητήσεις για να ενταχθούν στην πλατφόρμα.
Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Cathay United Bank, κ. Lee Wei Cheng, ενώ οι εισαγωγές και οι εξαγωγές αποτελούν τον αιμοδότη της οικονομικής ζωής της Ταϊβάν, η πανδημία της Covid-19 έχει αυξήσει τους κινδύνους που σχετίζονται με τις εμπορικές απάτες.
Για τον λόγο αυτόν, το Global Trade Sharing Blockchain εισάγει την τεχνολογία blockchain και τις ψηφιακές διαδικασίες στις τρέχουσες πράξεις χρηματοδότησης του εμπορίου, για να ελαχιστοποιήσει τους κινδύνους που προκύπτουν από την άνιση διαθεσιμότητα πληροφοριών μεταξύ των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.
Τέλος, ο κ. Lee σημείωσε πως «η Cathay United Bank θα συνεχίσει να προωθεί τη συνεργασία τόσο εντός του τραπεζικού κλάδου όσο και με άλλες βιομηχανίες, να διευρύνει την απόκτηση πηγών δεδομένων και να χρησιμοποιεί ψηφιακές υπηρεσίες προκειμένου να επιταχύνει την ανταλλαγή δεδομένων, να βελτιώσει τη λειτουργική αποδοτικότητα και τις δυνατότητες ελέγχου των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ