
Η εταιρεία WinGD έχει αναπτύξει ένα οικοσύστημα λύσεων που επικεντρώνονται στους κινητήρες πρόωσης των πλοίων και οι οποίες αυξάνουν την ενεργειακή απόδοση, επιτρέποντας παράλληλα την ομαλή μετάβαση στα νέα ναυτιλιακά καύσιμα, δύο βασικά στοιχεία για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, σύμφωνα με τις φιλοδοξίες του IMO.
Οι λύσεις της WinGD χρησιμοποιούν ψηφιακά συστήματα για τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας των κινητήρων καθώς και υβριδικά ενεργειακά συστήματα με μπαταρίες για την αύξηση της ενεργειακής τους απόδοσης, παρέχοντας παράλληλα και ευελιξία ως προς τα καύσιμα που θα καταναλώνουν μελλοντικά οι δίχρονοι κινητήρες της εταιρείας. Η χρήση, για παράδειγμα, του LNG σε έναν κινητήρα X-DF χαμηλών πιέσεων μπορεί να προσφέρει μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) κατά περίπου 20% σε σύγκριση με έναν συμβατικό δίχρονο κινητήρα κατανάλωσης μαζούτ. Η χρήση του LNG ως καυσίμου, σε συνδυασμό με τις νέες λύσεις που έχει αναπτύξει η WinGD, μπορεί να αποφέρει περαιτέρω μείωση των εκπομπών ισοδύναμου CO2, ξεπερνώντας τον ενδιάμεσο στόχο του ΙΜΟ για μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος κατά 40% έως το 2030.
Η WinGD αναμένεται να εφαρμόσει τις νέες αυτές λύσεις ενίσχυσης της αποδοτικότητας και της βιωσιμότητας σε ένα έργο-ορόσημο που θα υλοποιήσει σε συνεργασία με την ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία NYK Line. Στο πλαίσιο του εν λόγω έργου, θα εξοπλίσει τέσσερα πλοία μεταφοράς οχημάτων με τεχνολογίες βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης μέσω ενός υβριδικού συστήματος, σε συνδυασμό με τη χρήση LNG ως καυσίμου στους κινητήρες 7X62DF-2.1 των πλοίων, ενώ η λειτουργία του όλου συστήματος θα παρακολουθείται από το νέο Hybrid Control System που έχει αναπτύξει η εταιρεία.
Φωτό: WindGD
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ