Νέος σχεδιασμός Aframax δεξαμενόπλοιου από τις GTT και Deltamarin

Νέος σχεδιασμός Aframax δεξαμενόπλοιου από τις GTT και Deltamarin

296
Νέος σχεδιασμός Aframax δεξαμενόπλοιου από τις GTT και Deltamarin

Στην έκθεση Gastech 2021, που πραγματοποιήθηκε στο Ντουμπάι, οι εταιρείες GTT και Deltamarin έλαβαν Έγκριση επί της Αρχής (AiP) από τον νηογνώμονα ABS για έναν νέο σχεδιασμό πλοίου που ανέπτυξαν και αφορά ένα Aframax δεξαμενόπλοιο που χρησιμοποιεί ως καύσιμο LNG.

Ο εν λόγω σχεδιασμός περιλαμβάνει την τεχνολογία δεξαμενών τύπου μεμβράνης, την οποία έχει αναπτύξει η GTT, ενώ η Deltamarin ανέλαβε τη μελέτη για την ενσωμάτωση της εν λόγω τεχνολογίας στον σχεδιασμό του πλοίου.

Η έγκριση του ABS πιστοποιεί ότι η ενσωμάτωση της δεξαμενής τύπου μεμβράνης σε ένα δεξαμενόπλοιο που χρησιμοποιεί ως καύσιμο LNG είναι τεχνικά εφικτή, καθώς και ότι πληρούνται όλοι οι σχετικοί κανονισμοί ασφαλείας. Ο σχεδιασμός που ανέπτυξαν οι δύο εταιρείες παρέχει μια λύση η οποία συμμορφώνεται πλήρως με τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς που υιοθετήθηκαν από τον ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών έως το 2030.

Σε σύγκριση με ένα συμβατικό δεξαμενόπλοιο κατανάλωσης πετρελαίου, ο νέος σχεδιασμός δεξαμενόπλοιου κατανάλωσης LNG μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά τουλάχιστον 20%, προσφέροντας παράλληλα μεγαλύτερη αυτονομία, χωρίς να επηρεάζεται η χωρητικότητα φορτίου.

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.