
Ιδιαίτερα θετικές είναι οι μέχρι στιγμής εξελίξεις του 2021 για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν νοτιοκορεατικά μέσα, τα τρία μεγαλύτερα ναυπηγεία της ασιατικής χώρας ‒Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE), Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. (DSME) και Samsung Heavy Industries Co.‒ εξασφάλισαν αρκετές παραγγελίες πλοίων, ώστε όχι μόνο να καλύψουν τους ετήσιους στόχους τους, αλλά και να τους ξεπεράσουν. Σημειωτέον ότι το 2021 αποτελεί το πρώτο έτος, μετά το 2013, κατά το οποίο και τα τρία ναυπηγεία κατάφεραν να καλύψουν τους ετήσιους στόχους τους σε παραγγελίες.
Ειδικότερα, η KSOE εξασφάλισε παραγγελίες αξίας $19,4 δισ., 30,2% περισσότερο από τον ετήσιο στόχο της. Οι παραγγελίες αφορούν 201 πλοία διαφόρων τύπων, μεταξύ άλλων LNG carriers, mega containerships, VLCCs, LPG carriers και petrochemical carriers.
Η DSME εξασφάλισε παραγγελίες για 46 πλοία, αξίας $8 δισ., ξεπερνώντας κατά 3,9% τον ετήσιο στόχο της των $7,7 δισ. Το 2021 αποτελεί το πρώτο έτος, από το 2014 και έπειτα, όπου η DSME καλύπτει τον ετήσιο στόχο παραγγελιών της.
Η Samsung Heavy Industries έχει εξασφαλίσει μέχρι στιγμής παραγγελίες αξίας $7,8 δισ. Ενώ αυτές δεν είναι αρκετές για να καλύψουν τον ετήσιο στόχο της, που είναι ίσος με $9,1 δισ., θεωρείται πως ο στόχος θα καλυφθεί τον Οκτώβριο, καθώς το ναυπηγείο βρίσκεται στα τελευταία στάδια διαπραγματεύσεων με τη ρωσική εταιρεία Novatek για μια συμφωνία αξίας $2,6 δισ. Βάσει της συμφωνίας, η Samsung Heavy θα ναυπηγήσει έξι LNG carriers, τα οποία θα μπορούν να επιχειρούν υπό συνθήκες πάγου.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η KSOE αποτελεί την εταιρεία χαρτοφυλακίου του ομίλου της Hyundai Heavy Industries, ενώ η Daewoo πρόκειται να εξαγοραστεί από τη Hyundai Heavy Industries, ωστόσο εκκρεμούν ρυθμιστικές και κανονιστικές εγκρίσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ