
Ιδιαίτερα θετικές είναι οι μέχρι στιγμής εξελίξεις του 2021 για τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν νοτιοκορεατικά μέσα, τα τρία μεγαλύτερα ναυπηγεία της ασιατικής χώρας ‒Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE), Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. (DSME) και Samsung Heavy Industries Co.‒ εξασφάλισαν αρκετές παραγγελίες πλοίων, ώστε όχι μόνο να καλύψουν τους ετήσιους στόχους τους, αλλά και να τους ξεπεράσουν. Σημειωτέον ότι το 2021 αποτελεί το πρώτο έτος, μετά το 2013, κατά το οποίο και τα τρία ναυπηγεία κατάφεραν να καλύψουν τους ετήσιους στόχους τους σε παραγγελίες.
Ειδικότερα, η KSOE εξασφάλισε παραγγελίες αξίας $19,4 δισ., 30,2% περισσότερο από τον ετήσιο στόχο της. Οι παραγγελίες αφορούν 201 πλοία διαφόρων τύπων, μεταξύ άλλων LNG carriers, mega containerships, VLCCs, LPG carriers και petrochemical carriers.
Η DSME εξασφάλισε παραγγελίες για 46 πλοία, αξίας $8 δισ., ξεπερνώντας κατά 3,9% τον ετήσιο στόχο της των $7,7 δισ. Το 2021 αποτελεί το πρώτο έτος, από το 2014 και έπειτα, όπου η DSME καλύπτει τον ετήσιο στόχο παραγγελιών της.
Η Samsung Heavy Industries έχει εξασφαλίσει μέχρι στιγμής παραγγελίες αξίας $7,8 δισ. Ενώ αυτές δεν είναι αρκετές για να καλύψουν τον ετήσιο στόχο της, που είναι ίσος με $9,1 δισ., θεωρείται πως ο στόχος θα καλυφθεί τον Οκτώβριο, καθώς το ναυπηγείο βρίσκεται στα τελευταία στάδια διαπραγματεύσεων με τη ρωσική εταιρεία Novatek για μια συμφωνία αξίας $2,6 δισ. Βάσει της συμφωνίας, η Samsung Heavy θα ναυπηγήσει έξι LNG carriers, τα οποία θα μπορούν να επιχειρούν υπό συνθήκες πάγου.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η KSOE αποτελεί την εταιρεία χαρτοφυλακίου του ομίλου της Hyundai Heavy Industries, ενώ η Daewoo πρόκειται να εξαγοραστεί από τη Hyundai Heavy Industries, ωστόσο εκκρεμούν ρυθμιστικές και κανονιστικές εγκρίσεις.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ