
Το β΄ τρίμηνο του 2021 χαρακτηρίστηκε από ισχυρή ζήτηση στην αγορά των bulkers, όπως αναφέρει η διοίκηση της Globus Maritime Limited, στο πλαίσιο του οικονομικού απολογισμού της, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου του 2021 και αφορά τόσο το β΄ τρίμηνο αλλά και το α΄ εξάμηνο του έτους. Η ζήτηση αυτή δεν αφορούσε μόνο πλοία μεταφοράς των κύριων ξηρών φορτίων, αλλά και minor bulkers, σημειώνεται στην ανακοίνωση της εισηγμένης στον Nasdaq εταιρείας.
Παράλληλα, η συμφόρηση στους λιμένες παγκοσμίως, απόρροια μεταξύ άλλων και των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας Covid-19, ώθησε περαιτέρω προς τα επάνω τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου.
Καθώς η Globus Maritime θεωρεί πως η ναυλαγορά θα παραμείνει ισχυρή μεσοπρόθεσμα, σκοπεύει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τη ναυλαγορά μέσω νέων συμβολαίων, καθώς την τωρινή περίοδο ολοκληρώνονται υπάρχοντα ναυλοσύμφωνα.
Επιπλέον, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, ο στόλος της εταιρείας ενισχύθηκε τους τελευταίους μήνες. Ειδικότερα, τον Ιούνιο πραγματοποιήθηκε παράδοση του «Diamond Globe», το οποίο είναι Kamsarmax ναυπηγημένο το 2018 και είναι ναυλωμένο μέχρι το τέλος του έτους. Ακόμη, πρόσφατα η Globus παρέλαβε το «Power Globe», Kamsarmax ναυπηγημένο το 2011. Σημειώνεται πως η εταιρεία εισήλθε σε συμφωνία για την απόκτηση ενός ακόμα Kamsarmax, το οποίο είχε ναυπηγηθεί το 2015 στην Ιαπωνία. Τα βήματα που έχει κάνει η εταιρεία οδηγούν στην αύξηση της μεταφορικής της ικανότητας, ενώ παράλληλα μειώνουν τη μέση ηλικία του στόλου της, ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, αξίζει να σημειωθεί πως κατέγραψε αύξηση ίση με 161% στα έσοδά της το α΄ εξάμηνο του 2021 σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2020. Ταυτόχρονα, τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) αυξήθηκαν κατά περίπου 6,8 εκατ. το α΄ εξάμηνο του 2021 σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2020.
Φωτό: Globus Maritime
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, πρόσφατη έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA) σκιαγραφεί τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ