
Το β΄ τρίμηνο του 2021 χαρακτηρίστηκε από ισχυρή ζήτηση στην αγορά των bulkers, όπως αναφέρει η διοίκηση της Globus Maritime Limited, στο πλαίσιο του οικονομικού απολογισμού της, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στις 27 Σεπτεμβρίου του 2021 και αφορά τόσο το β΄ τρίμηνο αλλά και το α΄ εξάμηνο του έτους. Η ζήτηση αυτή δεν αφορούσε μόνο πλοία μεταφοράς των κύριων ξηρών φορτίων, αλλά και minor bulkers, σημειώνεται στην ανακοίνωση της εισηγμένης στον Nasdaq εταιρείας.
Παράλληλα, η συμφόρηση στους λιμένες παγκοσμίως, απόρροια μεταξύ άλλων και των μέτρων αντιμετώπισης της πανδημίας Covid-19, ώθησε περαιτέρω προς τα επάνω τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου.
Καθώς η Globus Maritime θεωρεί πως η ναυλαγορά θα παραμείνει ισχυρή μεσοπρόθεσμα, σκοπεύει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τη ναυλαγορά μέσω νέων συμβολαίων, καθώς την τωρινή περίοδο ολοκληρώνονται υπάρχοντα ναυλοσύμφωνα.
Επιπλέον, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, ο στόλος της εταιρείας ενισχύθηκε τους τελευταίους μήνες. Ειδικότερα, τον Ιούνιο πραγματοποιήθηκε παράδοση του «Diamond Globe», το οποίο είναι Kamsarmax ναυπηγημένο το 2018 και είναι ναυλωμένο μέχρι το τέλος του έτους. Ακόμη, πρόσφατα η Globus παρέλαβε το «Power Globe», Kamsarmax ναυπηγημένο το 2011. Σημειώνεται πως η εταιρεία εισήλθε σε συμφωνία για την απόκτηση ενός ακόμα Kamsarmax, το οποίο είχε ναυπηγηθεί το 2015 στην Ιαπωνία. Τα βήματα που έχει κάνει η εταιρεία οδηγούν στην αύξηση της μεταφορικής της ικανότητας, ενώ παράλληλα μειώνουν τη μέση ηλικία του στόλου της, ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά.
Τέλος, σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, αξίζει να σημειωθεί πως κατέγραψε αύξηση ίση με 161% στα έσοδά της το α΄ εξάμηνο του 2021 σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2020. Ταυτόχρονα, τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) αυξήθηκαν κατά περίπου 6,8 εκατ. το α΄ εξάμηνο του 2021 σε σύγκριση με το α΄ εξάμηνο του 2020.
Φωτό: Globus Maritime
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Με γοργούς ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση στο orderbook των containerships, το οποίο πλέον έχει ξεπεράσει το φράγμα των 10 εκατ. TEUS. Αξίζει να σημειωθεί…
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ