
Η θυγατρική της Pacific International Lines (PIL), Singamas Container Holdings, η οποία είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, σημείωσε, σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, κέρδη $66,51 εκατ. κατά το α΄ εξάμηνο του 2021, αντιστρέφοντας τις απώλειες ύψους $5,5 εκατ. που είχε καταγράψει κατά το α΄ εξάμηνο του 2020.
Ως απόρροια της ισχυρής ζήτησης, η Singamas κατέγραψε πωλήσεις 150.000 TEUs ξηρών και εξειδικευμένων εμπορευματοκιβωτίων ISO κατά το α΄ εξάμηνο, με αποτέλεσμα το τμήμα κατασκευής εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας στο Χονγκ Κονγκ να αποφέρει έσοδα $442,42 εκατ.
Παρότι οι πωλήσεις εμπορευματοκιβωτίων κατά το α΄ εξάμηνο του 2020 δεν δημοσιοποιήθηκαν, με βάση τη μέση λιανική τιμή πώλησης των εμπορευματοκιβωτίων, που φτάνει τα $1.830, και αντίστοιχα τα έσοδα του τμήματος κατασκευής εμπορευματοκιβωτίων της Singamas, ύψους $85,31 εκατ., οι πωλήσεις εμπορευματοκιβωτίων της εταιρείας εντός του 2020 έφτασαν ‒σύμφωνα με εκτιμήσεις‒ περίπου τα 47.000 TEUs.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Singamas και της PIL, Teo Siong Seng, απέδωσε ουσιαστικά τη βελτιωμένη απόδοση της εταιρείας κατασκευής εμπορευματοκιβωτίων στην ταχέως αυξανόμενη ζήτηση για ξηρά εμπορευματοκιβώτια, που προκαλείται από διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού σε παγκόσμιο επίπεδο λόγω της πανδημίας Covid-19.
Επιπροσθέτως σημείωσε πως, παρά το γεγονός ότι τα ξηρά εμπορευματοκιβώτια αντιπροσώπευαν το 89% του κύκλου εργασιών της παραγωγής, η ζήτηση για εξειδικευμένα εμπορευματοκιβώτια ISO συνέχισε να σημειώνει πρόοδο. Παράλληλα, και η ζήτηση για εμπορευματοκιβώτια που σχετίζονται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σημείωσε αύξηση. Με την Κίνα να δεσμεύεται να γίνει ανθρακικά ουδέτερη έως το 2060, οι πράσινες λύσεις γίνονται ολοένα και πιο προσφιλείς.
Μάλιστα, για να διευκολύνει την ανάπτυξη εμπορευματοκιβωτίων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, η Singamas έχει δημιουργήσει ένα τμήμα το οποίο εξειδικεύεται στην έρευνα και στην ανάπτυξη εμπορευματοκιβωτίων που προωθούν την παραγωγή ηλιακής, αιολικής και υδροηλεκτρικής ενέργειας.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία αυξάνει την παραγωγική της ικανότητα μέσα από τη δημιουργία μιας νέας εγκατάστασης δίπλα στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το δ΄ τρίμηνο του 2021.
Φωτό: Alexander Bobrov/Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η λήξη της σχολικής χρονιάς στη Γαλλία κινδυνεύει σήμερα, Παρασκευή 4 Ιουλίου, να συνδυαστεί με την ταλαιπωρία όσων επέλεξαν να ταξιδέψουν για τις διακοπές…
Η αξιοποίηση μη επανδρωμένων σκαφών επιφανείας (Uncrewed Surface Vessels – USVs) και τηλεχειριζόμενων υποβρύχιων οχημάτων (Remotely Operated Vehicles – ROVs) ανοίγει νέους ορίζοντες στην…
Καθώς οι ανησυχίες για την επέκταση του «σκιώδους» στόλου εντείνονται σε διεθνές επίπεδο, το Βερολίνο σκληραίνει τη στάση του απέναντι στα δεξαμενόπλοια που διέρχονται…
Έντονη κατεγράφη η δραστηριότητα των Ελλήνων πλοιοκτητών στις παραγγελίες πλοίων την περασμένη εβδομάδα, με τέσσερις εταιρείες να βρίσκονται στο επίκεντρο. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Το Βιετνάμ αναμένεται να αγοράσει 50 αεροσκάφη Boeing, αξίας $8 δισ., σύμφωνα με δημοσίευμα του Politico, το οποίο επικαλείται κοινό σχέδιο δήλωσης. Η χώρα…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι «έτοιμη να συνάψει μία συμφωνία» με τις ΗΠΑ για τους δασμούς, δήλωσε η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ…
Σε μια πρωτοβουλία-ορόσημο για την αποανθρακοποίηση των θαλάσσιων μεταφορών προχωρά η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Amon Maritime. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,…
Η DryDel Shipping προέβη στην ανακοίνωση μιας επιτυχημένης επενδυτικής κίνησης. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία συμφερόντων του κ. Κώστα Δελαπόρτα ολοκλήρωσε μια επικερδή πώληση στον…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ