
Η Κίνα καταβάλλει προσπάθεια να μειώσει την παραγωγή χάλυβα με τη χρήση άνθρακα, προσβλέποντας σε εναλλακτικές πηγές, όπως αναφέρει η S&P Platts. Περαιτέρω μειώσεις αναμένονται τις ερχόμενες εβδομάδες, καθώς η ασιατική χώρα δυσκολεύεται να κρατήσει την παραγωγή χάλυβα στα επίπεδα του 2020.
Σύμφωνα με το National Bureau of Shipping, η παραγωγή χάλυβα στην Κίνα τον Αύγουστο ανήλθε σε 83,2 εκατ. τόνους, καταγράφοντας μείωση 13,2% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2020. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μείωση σε ετήσια βάση από το ξέσπασμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Ωστόσο, η μείωση αυτή δεν αντισταθμίζει τη συνολικά αυξημένη παραγωγή των προηγούμενων μηνών. Ενδεικτικά, την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου του 2021, η παραγωγή χάλυβα κατέγραψε αύξηση 5,3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2020.
Επιπλέον, το Υπουργείο Οικολογίας και Περιβάλλοντος της Κίνας έχει ανακοινώσει πως σχεδιάζει να συμπεριλάβει 64 περιοχές στην εκστρατεία περί μειωμένης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Στο πλαίσιο αυτής της εκστρατείας, οι εταιρείες παραγωγής χάλυβα θα ενθαρρύνονται να προβούν σε μειώσεις της παραγωγής τους χάλυβα με τη χρήση άνθρακα από τον Οκτώβριο του 2021 έως και τον Μάρτιο του 2022.
Τέλος, η πολιτική παραγωγής της Κίνας έχει επιδράσει σημαντικά και στις τιμές σιδηρομεταλλεύματος, όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό μέσο Bloomberg. Συγκεκριμένα, η τιμή του iron ore έπεσε υπό των $100/τόνο, επίπεδο τιμής που είχε να καταγραφεί από τον Ιούλιο του 2020.
Φωτό: Dean Lewins/ ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ