
Η εταιρεία Mitsubishi Shipbuilding, μέλος του ομίλου Mitsubishi Heavy Industries (MHI), έχει ξεκινήσει μια μελέτη σκοπιμότητας σε συνεργασία με τη γαλλική πολυεθνική εταιρεία TotalEnergies για την ανάπτυξη ενός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου CO2 (LCO2). Εστιάζοντας στην ανάπτυξη τεχνολογιών για τη μείωση του όγκου των εκπομπών CO2 στη βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου, ο όμιλος MHI στοχεύει να ενισχύσει τις δραστηριότητές του, υποστηρίζοντας στρατηγικές προσπάθειες για την επίτευξη της ενεργειακής μετάβασης.
Ο όμιλος MHI επιδιώκει την ανάπτυξη μιας σειράς μέτρων για τη δημιουργία μιας κοινωνίας με καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα, και η οικοδόμηση ενός CO2 οικοσυστήματος αποτελεί σημαντικό μέρος αυτής της προσπάθειας. Η δέσμευση, η χρήση και η αποθήκευση του διοξειδίου του άνθρακα (CCUS) προσελκύουν πλέον το παγκόσμιο ενδιαφέρον, ως ένας αποτελεσματικός τρόπος για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών. Τα LCO2 carriers παίζουν σημαντικό ρόλο στο κομμάτι της μεταφοράς του CO2 από τις πηγές εκπομπών σε χώρους αποθήκευσης ή σε εγκαταστάσεις όπου αυτό μπορεί να αξιοποιηθεί και ως εκ τούτου η ζήτηση για πλοία τέτοιου είδους αναμένεται να αυξηθεί στο μέλλον.
Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία της Mitsubishi Shipbuilding στο κομμάτι των προηγμένων τεχνολογιών διαχείρισης αερίων που χρησιμοποιούνται για τη ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς LPG και LNG με τις τεχνολογίες δέσμευσης CO2 της Mitsubishi Heavy Industries Engineering, ο όμιλος MHI σκοπεύει να συμβάλει στη δημιουργία μιας αξιακής αλυσίδας για τη δέσμευση και την αποθήκευση του CO2, ενισχύοντας τις προσπάθειες για τη διαμόρφωση μιας κοινωνίας με καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα.
Φωτό: www.mhi.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO), μέσω ανακοίνωσής του, προτρέπει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να καταρτίσουν ένα ισχυρό όργανο χρηματοδότησης αναφορικά με…
Το EMMYS Yacht Show επιστρέφει στον Πόρο από τις 7 έως τις 10 Μαΐου 2026, με ανανεωμένο όραμα και έμφαση στη σύγχρονη εμπειρία θαλάσσιου…
Ο βορειοκορεάτης ηγέτης Κιμ Γιονγκ Ουν διαβεβαίωσε τον επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας Sergey Lavrov για την «άνευ όρων» υποστήριξή του στη Ρωσία στον συνεχιζόμενο…
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται κύμα επιθέσεων σε εμπορικά πλοία ένεκα της γεωπολιτικής έντασης που επικρατεί κυρίως στη Μέση Ανατολή. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι…
Η προκαταρκτική έρευνα της Υπηρεσίας Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων (AAIB) για το αεροπορικό δυστύχημα της Air India, που κόστισε τη ζωή σε 260 ανθρώπους, καταδεικνύει…
Αύξηση 0,8% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο του 2025 σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Μαΐου 2024, έναντι αύξησης…
Ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων (HSA), ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία την επετειακή διοργάνωση του Pireas 2025, τιμώντας τα 50 χρόνια από την ίδρυση του…
Η Seaven Tanker & Dry Management Inc. ανακοινώνει την απόκτηση του 20ού πλοίου του στόλου της με ελληνική σημαία, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ