
Το 2021 η ζήτηση για θαλάσσια μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων έχει αυξηθεί σημαντικά, ιδιαίτερα στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης. Σε αυτό το περιβάλλον και εν μέσω σημαντικών ανισορροπιών στις εφοδιαστικές αλυσίδες, μέρος των εξαγωγέων προβαίνει σε ναυλώσεις bulk carriers για τη μεταφορά εμπορευμάτων σε containers.
Στο πλαίσιο αυτό, το UK P&I Club επιχειρεί να ενημερώσει τα μέλη του για ζητήματα που ενδέχεται να προκύψουν από τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων σε πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου.
Το Club σημειώνει ότι τα μέλη του θα πρέπει να αξιολογούν διαρκώς τα ναυλοσύμφωνα.
Κύριοι παράγοντες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη είναι οι εξής:
– Η ασφάλεια του φορτίου.
– Η ανάλυση της σταθερότητας.
– H ανάλυση της δομής του πλοίου.
– Επιπλέον επιλογές για το ενδεχόμενο πυρκαγιάς: Επικίνδυνα αγαθά θα πρέπει να μεταφέρονται σύμφωνα με όσα ορίζει ο International Maritime Dangerous Goods (IMDG) Code. Επιπλέον εξοπλισμός πυρόσβεσης ενδέχεται να είναι αναγκαίος επί του πλοίου για τέτοιου είδους φορτία.
– O έλεγχος του φορτίου: Είναι απαραίτητη η ασφαλής πρόσβαση για τον έλεγχο του φορτίου κατά τη διάρκεια φορτοεκφόρτωσης. Την ίδια ώρα τα πληρώματα θα πρέπει να αναλαμβάνουν συγκεκριμένες εργασίες για τον έλεγχο του φορτίου, σύμφωνα με τις οδηγίες των ναυλωτών. Τα λειτουργικά αυτά ζητήματα και τα σχέδια έκτακτης αντίδρασης θα πρέπει να ενσωματώνονται στο σύστημα διαχείρισης ασφάλειας του πλοίου.
Φωτό: Marcel Smit/ Pixabay
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η τεχνολογία WindWings της BAR Technologies αποτελεί μια καινοτόμο λύση πρόωσης πλοίων που αξιοποιεί τη δύναμη του ανέμου μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος ιστίων σταθερής…
Ο κ. Σίμος Παληός μιλά στους Ηλία Μπίσια και Γιάννη Θεοδωρόπουλο
Έπειτα από μία δεκαετία εσωτερικών ζυμώσεων και διαβουλεύσεων, το Υπουργείο Μεταφορών της Νότιας Αφρικής επισημοποίησε πρόσφατα τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία μιας κρατικής…
Η εταιρεία ακινήτων Aldar, με έδρα το Άμπου Ντάμπι, πρόσφατα αποκάλυψε το masterplan της για την ανάπτυξη ενός νησιωτικού προορισμού ονόματι Fahid Island, σε…
Περιορισμένες ήταν οι πρόσφατες μεταβολές στη ναυλαγορά των LNG carriers, με τις προκλήσεις να επιμένουν. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το…
Τάσεις σταθερότητας καταγράφονται στη ναυλαγορά των LPG carriers, με τους ναύλους των VLGCs να παραμένουν σε παρεμφερή επίπεδα, σε εβδομαδιαία βάση, την εβδομάδα με…
Η πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (FSRU) με την ονομασία «Energos Eskimo» απέπλευσε την Τετάρτη 4 Ιουνίου από το λιμάνι της…
Το Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ κατέληξε σε συμφωνία την Πέμπτη 5 Ιουνίου, για την αναθεώρηση των δικαιωμάτων των επιβατών αεροπορικών μεταφορών και την…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ