
Σε ανακοίνωση περί της απόκτησης τριών πλοίων μεταφοράς LNG προέβη η Capital Product Partners L.P. την Τρίτη 31 Αυγούστου 2021. Τα εν λόγω πλοία, των οποίων ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν η CGC Operating Corp., έχουν μεταφορική ικανότητα 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα και είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου X-DF. Το συνολικό κόστος της συναλλαγής ανήλθε σε $599,5 εκατ.
Επιπλέον, καθένα εκ των τριών πλοίων κατασκευάστηκε από τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, το ένα το 2020 και τα άλλα δύο το 2021. Τα LNG Carriers Aristos I και Aristidis I είναι χρονοναυλωμένα από την BP Gas Marketing Limited, η οποία, εφόσον το επιθυμεί, μπορεί να διατηρήσει τα συμβόλαια σε ισχύ έως το 2032. Το LNG Carrier Aristarchos είναι χρονοναυλωμένο από τη Cheniere Marketing International LLP, η οποία έχει την επιλογή για επέκταση του συμβολαίου κατά ένα έτος ακόμη. Σημειώνεται, πως τα προαναφερθέντα συμβόλαια αποφέρουν ημερησίως $67.630.
Τέλος, η Capital έχει την επιλογή της απόκτησης επιπλέον τριών πλοίων παρόμοιας τεχνολογίας, μέσης αξίας $207,7 εκατ. το καθένα. Τα πλοία αυτά, καθώς βρίσκονται υπό συμβόλαια χρονοναύλωσης μεγάλης διάρκειας, θα αποφέρουν επιπλέον $70.650 ημερησίως εφόσον αποκτηθούν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ