
Σε ανακοίνωση περί της απόκτησης τριών πλοίων μεταφοράς LNG προέβη η Capital Product Partners L.P. την Τρίτη 31 Αυγούστου 2021. Τα εν λόγω πλοία, των οποίων ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν η CGC Operating Corp., έχουν μεταφορική ικανότητα 174.000 κυβικών μέτρων το καθένα και είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου X-DF. Το συνολικό κόστος της συναλλαγής ανήλθε σε $599,5 εκατ.
Επιπλέον, καθένα εκ των τριών πλοίων κατασκευάστηκε από τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, το ένα το 2020 και τα άλλα δύο το 2021. Τα LNG Carriers Aristos I και Aristidis I είναι χρονοναυλωμένα από την BP Gas Marketing Limited, η οποία, εφόσον το επιθυμεί, μπορεί να διατηρήσει τα συμβόλαια σε ισχύ έως το 2032. Το LNG Carrier Aristarchos είναι χρονοναυλωμένο από τη Cheniere Marketing International LLP, η οποία έχει την επιλογή για επέκταση του συμβολαίου κατά ένα έτος ακόμη. Σημειώνεται, πως τα προαναφερθέντα συμβόλαια αποφέρουν ημερησίως $67.630.
Τέλος, η Capital έχει την επιλογή της απόκτησης επιπλέον τριών πλοίων παρόμοιας τεχνολογίας, μέσης αξίας $207,7 εκατ. το καθένα. Τα πλοία αυτά, καθώς βρίσκονται υπό συμβόλαια χρονοναύλωσης μεγάλης διάρκειας, θα αποφέρουν επιπλέον $70.650 ημερησίως εφόσον αποκτηθούν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ