
Ανακοπή υπέστη ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος ενώ βρισκόταν στο εργοστάσιο του στο Κρυονέρι.
Ο κ. Μίχαλος ήταν από χθες στο εργοστάσιο του ανησυχώντας για τη φωτιά και σύμφωνα με στην τελευταία ανάρτηση του στο Facebook αναφερόταν στις πυρκαγιές με την ευχή να μην υπάρξουν απώλειες σε ανθρώπινες ζωές.
Βιογραφικό
Ο Κωνσταντίνος Μίχαλος γεννήθηκε το 1960, και σπούδασε Οικονομικές και Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο του Essex της Μ. Βρετανίας, ενώ έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο London School of Economics & Political Science σε θέματα οικονομικών εφαρμογών.
Από το Μάρτιο του 2012, ήταν Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, και από το 2006, Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (θέση στην οποία επανεξελέγη το Δεκέμβριο του 2011).
Από το 1988 ήταν Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της βιομηχανικής – εξαγωγικής εταιρείας SWAN Α.Ε. που εδρεύει στο Κρυονέρι Αττικής.
Από το 1993 ως το 2005 ήταν εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. του ΕΒΕΑ, στο οποίο, την περίοδο 1998 – 2002, κατείχε τη θέση του Οικονομικού Επόπτη.
Το 2002 εξελέγη μέλος του Δ.Σ. του Αραβοελληνικού Εμπορικού Επιμελητηρίου και το 2004 Αντιπρόεδρός του, ενώ το 2003 εξελέγη Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βορείου Αττικής.
Το 2004 – 2005 διετέλεσε Ειδικός Σύμβουλος του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Το 2005 – 2006 διετέλεσε Γενικός Γραμματέας στο Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών.
Το 2007 εξελέγη μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΗ.
Το 2009 εξελέγη μέλος ΔΣ του ΟΤΕ.
Το 2012 εξελέγη μέλος του Δ.Σ. της εταιρείας ASTIR PALACE Α.Ε. και του Δ.Σ. της εταιρείας Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.
Ο Κωνσταντίνος Μίχαλος ήταν έγγαμος με τέσσερα παιδιά και μιλούσε Αγγλικά και Γαλλικά.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών

Η αγορά πετρελαίου επιδεικνύει τάσεις σταθεροποίησης, με τα συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης του Brent να διαμορφώνονται σήμερα στα $62,14 και του WTI στα $58,05/βαρέλι, διατηρώντας…

Την οριστική ολοκλήρωση της στρατηγικής κίνησης για την απόκτηση ισχυρού μειοψηφικού ποσοστού στην TORM ανακοίνωσε η Hafnia Limited, επισφραγίζοντας και τυπικά τη συμφωνία αγοραπωλησίας…

Η επιστροφή στη θαλάσσια αρτηρία της Ερυθράς Θάλασσας σε σύντομο σχετικά χρονικό διάστημα διαφαίνεται πιο πιθανή μέρα με τη μέρα, σύμφωνα με την ΒΙΜCO,…

Κάλεσμα προς τα εγχώρια ναυπηγεία να καταθέσουν προτάσεις για τη ναυπήγηση έως τεσσάρων product tankers διπλού καυσίμου απηύθυνε πρόσφατα η Shipping Corporation of India…

Η εντυπωσιακή αύξηση των ροών ρωσικού αερίου μέσω αγωγών προς την Κίνα αδυνατεί να μεταφραστεί σε ισοδύναμο οικονομικό όφελος για τη Μόσχα –σύμφωνα με…

Η DHL Global Forwarding και η CMA CGM κάνουν ένα σημαντικό βήμα προς την αποανθρακοποίηση των παγκόσμιων μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων. Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να…

Η δευτερογενής αγορά ξηρού φορτίου το 2025 χαρακτηρίζεται από ισχυρή ρευστότητα, με τους Έλληνες πλοιοκτήτες ωστόσο να κινούνται με σαφή διάθεση ποιοτικής αναδιάρθρωσης και…

Άνοδο των εσόδων από τις εξαγωγές εμπορευμάτων βλέπει η Αυστραλία για το 2026, καθώς συνεχίζεται το ράλι του χρυσού και το σιδηρομετάλλευμα αποδεικνύεται ανθεκτικό,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ