
Ανακοπή υπέστη ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος ενώ βρισκόταν στο εργοστάσιο του στο Κρυονέρι.
Ο κ. Μίχαλος ήταν από χθες στο εργοστάσιο του ανησυχώντας για τη φωτιά και σύμφωνα με στην τελευταία ανάρτηση του στο Facebook αναφερόταν στις πυρκαγιές με την ευχή να μην υπάρξουν απώλειες σε ανθρώπινες ζωές.
Βιογραφικό
Ο Κωνσταντίνος Μίχαλος γεννήθηκε το 1960, και σπούδασε Οικονομικές και Πολιτικές Επιστήμες στο Πανεπιστήμιο του Essex της Μ. Βρετανίας, ενώ έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο London School of Economics & Political Science σε θέματα οικονομικών εφαρμογών.
Από το Μάρτιο του 2012, ήταν Πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, και από το 2006, Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (θέση στην οποία επανεξελέγη το Δεκέμβριο του 2011).
Από το 1988 ήταν Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της βιομηχανικής – εξαγωγικής εταιρείας SWAN Α.Ε. που εδρεύει στο Κρυονέρι Αττικής.
Από το 1993 ως το 2005 ήταν εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. του ΕΒΕΑ, στο οποίο, την περίοδο 1998 – 2002, κατείχε τη θέση του Οικονομικού Επόπτη.
Το 2002 εξελέγη μέλος του Δ.Σ. του Αραβοελληνικού Εμπορικού Επιμελητηρίου και το 2004 Αντιπρόεδρός του, ενώ το 2003 εξελέγη Πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Βορείου Αττικής.
Το 2004 – 2005 διετέλεσε Ειδικός Σύμβουλος του Υπουργείου Ανάπτυξης.
Το 2005 – 2006 διετέλεσε Γενικός Γραμματέας στο Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών.
Το 2007 εξελέγη μέλος του Δ.Σ. της ΔΕΗ.
Το 2009 εξελέγη μέλος ΔΣ του ΟΤΕ.
Το 2012 εξελέγη μέλος του Δ.Σ. της εταιρείας ASTIR PALACE Α.Ε. και του Δ.Σ. της εταιρείας Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών Α.Ε.
Ο Κωνσταντίνος Μίχαλος ήταν έγγαμος με τέσσερα παιδιά και μιλούσε Αγγλικά και Γαλλικά.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Ένα ακόμα ορόσημο στην αναπτυξιακή της πορεία σημείωσε πρόσφατα η ExxonMobil, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα για τη διεθνή επέκταση της αμερικανικής εταιρείας (και) στα……
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ