
Την έντονη αντίδραση της Ένωσης Ινδών Ναυτικών έφερε η ανεπίσημη απαγόρευση της Κίνας για τις αλλαγές πληρωμάτων Ινδών ναυτικών στα λιμάνια της, σύμφωνα με όσα αναφέρουν ΜΜΕ της Ινδίας.
Ειδικότερα, η «All India Seafarer & General Workers Union», με επιστολή της στην ινδική κυβέρνηση, γνωστοποιεί την ανεπίσημη απαγόρευση από πλευράς Κίνας και σημειώνει ότι, με αυτή την απαγόρευση, οι θέσεις εργασίας 21.000 Ινδών ναυτικών επηρεάζονται άμεσα ή έμμεσα. Στην επιστολή, η «All India Seafarer & General Workers Union» κάνει έκκληση προς τις αρμόδιες αρχές να επανεξετάσουν το ζήτημα και να βοηθήσουν να σωθούν θέσεις εργασίας ναυτικών.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Κίνα προβαίνει σε τέτοιου είδους περιορισμούς εν μέσω πανδημίας. Υπενθυμίζεται ότι τα 16 μέλη πληρώματος του πλοίου «MV Anastasia», διαχείρισης της ΜSC, βρίσκονταν αποκλεισμένοι πάνω από έξι μήνες σε κινεζικό αγκυροβόλιο, πριν τελικά επαναπατριστούν τον περασμένο Φεβρουάριο. Η λύση βρέθηκε όταν, με πρωτοβουλία της MSC, το πλοίο άλλαξε το δρομολόγιό του προς την Ιαπωνία.
Τέλος, με ανάρτησή της η «All India Seafarer & General Workers Union» αναφέρεται και στο γεγονός ότι η Ινδονησία επιτρέπει πλέον τις αλλαγές πληρωμάτων για τους ναυτικούς όλων των εθνικοτήτων, με εξαίρεση αυτούς από την Ινδία και τη Νότια Αφρική.
Indonesia opens up crew changes for everyone except crew of Indian & South African nationality.
China Government is not allowing all those ships to enter into the port just because of this reason all the company has stop calling all the Seafarers from India. pic.twitter.com/6yvmJoqSm6— All India Seafarers Union (@AllSeafarers) July 23, 2021
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ