
Στους αναπτυξιακούς σχεδιασμούς του ΟΣΕ για την αξιοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, εντάσσεται ο Λιμένας Ελευσίνας, που θα συνδεθεί μέσω του σιδηροδρόμου με το Θριάσιο Πεδίο όπου θα κατασκευαστεί το μεγαλύτερο εμπορευματικό κέντρο μεταφορών και logistics της Ελλάδας.
Ειδικότερα, ο ΟΣΕ μελετά τη σύνδεση του Λιμένα Ελευσίνας με το τρένο μέσω του έργου του Δυτικού Προαστιακού και την δημιουργία του εμβληματικού διαμετακομιστικού κέντρου του Θριασίου (Θριάσιο ΙΙ), με στόχο την ευρύτερη ανάπτυξη των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Σπύρος Πατέρας, στο 4ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών-ITC 2021, στο έργο για την ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, συνολικού ύψους 1,2 δισ. ευρώ, προβλέπεται ένα πλάνο σύνδεσης όλων των, περί του σιδηροδρόμου, εφοδιαστικών δραστηριοτήτων, που συνδυαστικά μπορούν να λειτουργήσουν ως “μοχλός εκτίναξης” του μεταφορικού εμπορικού έργου.
Σε δήλωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ, κ. Απόστολος Καμαρινάκης, εκφράζει την ικανοποίηση του για τους ανωτέρω σχεδιασμούς του ΟΣΕ, που αναγνωρίζουν τον ρόλο και τη σημασία των λιμενικών υποδομών της Ελευσίνας.
«Ο Λιμένας Ελευσίνας είναι το μεγαλύτερο δημόσιο εμπορικό λιμάνι για την διακίνηση χύδην φορτίου στην Αττική και διαθέτει τις προδιαγραφές να ανταποκριθεί πλήρως στο ρόλο του ως βασικού πυλώνα για την ανάπτυξη του λιμενικού συστήματος και του πλέγματος των θαλάσσιων μεταφορών της χώρας. Η σύνδεσή του, ως φυσικό επίνειο, με το Θριάσιο Πεδίο μέσω του σιδηροδρόμου προσδίδει προστιθέμενη αξία στον επενδυτικό σχεδιασμό του Ο.Λ.Ε. ΑΕ. Θεωρείται έργο κομβικής σημασίας, που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της χώρας και των logistics, ενώ ταυτόχρονα θα δώσει οικονομική πνοή και μεγάλη δυναμική στην περιοχή της Δυτικής Αττικής».
Πηγή: Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ