
Στους αναπτυξιακούς σχεδιασμούς του ΟΣΕ για την αξιοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, εντάσσεται ο Λιμένας Ελευσίνας, που θα συνδεθεί μέσω του σιδηροδρόμου με το Θριάσιο Πεδίο όπου θα κατασκευαστεί το μεγαλύτερο εμπορευματικό κέντρο μεταφορών και logistics της Ελλάδας.
Ειδικότερα, ο ΟΣΕ μελετά τη σύνδεση του Λιμένα Ελευσίνας με το τρένο μέσω του έργου του Δυτικού Προαστιακού και την δημιουργία του εμβληματικού διαμετακομιστικού κέντρου του Θριασίου (Θριάσιο ΙΙ), με στόχο την ευρύτερη ανάπτυξη των συνδυασμένων εμπορευματικών μεταφορών.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, κ. Σπύρος Πατέρας, στο 4ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών-ITC 2021, στο έργο για την ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, συνολικού ύψους 1,2 δισ. ευρώ, προβλέπεται ένα πλάνο σύνδεσης όλων των, περί του σιδηροδρόμου, εφοδιαστικών δραστηριοτήτων, που συνδυαστικά μπορούν να λειτουργήσουν ως “μοχλός εκτίναξης” του μεταφορικού εμπορικού έργου.
Σε δήλωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ, κ. Απόστολος Καμαρινάκης, εκφράζει την ικανοποίηση του για τους ανωτέρω σχεδιασμούς του ΟΣΕ, που αναγνωρίζουν τον ρόλο και τη σημασία των λιμενικών υποδομών της Ελευσίνας.
«Ο Λιμένας Ελευσίνας είναι το μεγαλύτερο δημόσιο εμπορικό λιμάνι για την διακίνηση χύδην φορτίου στην Αττική και διαθέτει τις προδιαγραφές να ανταποκριθεί πλήρως στο ρόλο του ως βασικού πυλώνα για την ανάπτυξη του λιμενικού συστήματος και του πλέγματος των θαλάσσιων μεταφορών της χώρας. Η σύνδεσή του, ως φυσικό επίνειο, με το Θριάσιο Πεδίο μέσω του σιδηροδρόμου προσδίδει προστιθέμενη αξία στον επενδυτικό σχεδιασμό του Ο.Λ.Ε. ΑΕ. Θεωρείται έργο κομβικής σημασίας, που θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της χώρας και των logistics, ενώ ταυτόχρονα θα δώσει οικονομική πνοή και μεγάλη δυναμική στην περιοχή της Δυτικής Αττικής».
Πηγή: Οργανισμός Λιμένος Ελευσίνας
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ