
Τα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία είδαν τις νέες παραγγελίες τους να σημειώνουν επταπλάσια αύξηση το πρώτο εξάμηνο του έτους σε σχέση με έναν χρόνο πριν και έχουν επιτύχει περισσότερους από τους μισούς από τους στόχους παραγγελιών για το έτος, σύμφωνα με βιομηχανικά δεδομένα που δόθηκαν στη δημοσιότητα.
Το πρακτορείο Yonhap μεταδίδει ότι, κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου, τα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας έκλεισαν νέες παραγγελίες συνολικής χωρητικότητας 10,47 εκατ. CGT, πάνω από επτά φορές περισσότερες σε σύγκριση με τα 1,35 εκατ. CGT το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με στοιχεία που παρείχε η Clarkson Research Service. Τα κινεζικά ναυπηγεία έλαβαν παραγγελίες για 10,59 εκατ. CGT κατά την ίδια περίοδο.
Η διαφορά μεταξύ των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας και των κινεζικών ναυπηγείων όσον αφορά τις νέες παραγγελίες κατά το πρώτο εξάμηνο είναι μόλις 120.000 CGT, τα οποία ισοδυναμούν με δύο πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000 TEUs.
Οι παγκόσμιες νέες παραγγελίες τους πρώτους έξι μήνες του έτους σημείωσαν σχεδόν τριπλάσια αύξηση, φτάνοντας τα 24,02 εκατ. CGT, σε σύγκριση με τα 8,24 εκατ. CGT πριν από έναν χρόνο, το οποίο είναι το υψηλότερο επίπεδο από το 2014.
Οι νέες παραγγελίες στα κινεζικά ναυπηγεία αντιπροσωπεύουν το 44%, ενώ εκείνες στα νοτιοκορεατικά το 43,6% επί του συνόλου.
Οι ναυπηγικές εταιρείες της Νότιας Κορέας εξασφάλισαν νέες παραγγελίες για 16 LNG carriers, 42 πετρελαιοφόρα, 52 LPG carriers και 81 containerships κατά την αναφερόμενη περίοδο.
Η Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE) έλαβε νέες παραγγελίες για 156 πλοία και δύο υπεράκτιες εγκαταστάσεις, αξίας 13,8 δισ. δολαρίων ΗΠΑ, επιτυγχάνοντας περίπου το 92% του ετήσιου στόχου των 14,9 δισ. δολαρίων.
Οι νέες παραγγελίες του πρώτου εξαμήνου της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., αξίας 5,5 δισ. δολαρίων, αντιπροσώπευαν το 71,4% του ετήσιου στόχου των 7,7 δισ. δολαρίων, λαμβάνοντας νέες παραγγελίες για 38 πλοία.
Τέλος, η Samsung Heavy Industries πέτυχε το 65% του ετήσιου στόχου των 9,1 δισ. δολαρίων, κερδίζοντας νέες παραγγελίες για 48 πλοία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Ιουνίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο τεύχος των Ναυτικών Χρονικών…
Σε μια περίοδο έντονου μετασχηματισμού για τη ναυτιλία, όπου οι πρακτικές για περιβαλλοντική βιωσιμότητα επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα μέσω υιοθέτησης νέων τεχνολογιών, η ανάγκη για…
Οι αρχές του Ιράν δεν έκρυψαν τις «σοβαρές αμφιβολίες» τους για την πρόθεση του Ισραήλ να τηρήσει την κατάπαυση του πυρός, σε εφαρμογή από…
Εξ αφορμής της έναρξης ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, η BIMCO προχώρησε σε έκδοση έκθεσης αναφορικά με τις εκτιμώμενες ανακατατάξεις στην αγορά της…
Η Red Sea Gateway Terminal (RSGT) της Σαουδικής Αραβίας ανακοίνωσε τη στρατηγική επέκτασή της σε τερματικούς σταθμούς πολλαπλών χρήσεων (multi-purpose) σε τέσσερις υφιστάμενες στρατηγικές…
Απόφαση-ορόσημο για την ενίσχυση της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος και των παράκτιων κοινοτήτων έλαβαν πρόσφατα οι Υπουργοί Περιβάλλοντος 15 ευρωπαϊκών κρατών. Στο πλαίσιο συνάντησης…
Πτώση καταγράφουν οι τιμές του πετρελαίου στις αρχές της τρέχουσας εβδομάδας, έπειτα από την κατακόρυφη άνοδο που πυροδότησε πρόσφατα η σύγκρουση Ισραήλ-Ιράν. Σύμφωνα με…
Σαν κεραυνός εν αιθρία «έπεσε» στις 25 Ιουνίου η είδηση ότι η Shell και η BP συμμετείχαν πρόσφατα σε συνομιλίες για συγχώνευση των δραστηριοτήτων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ