Proman: Παραγγελία δύο ακόμη πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης

Proman: Παραγγελία δύο ακόμη πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης

127
Proman: Παραγγελία δύο ακόμη πλοίων κατανάλωσης μεθανόλης

Η εταιρεία Proman πρόσφατα έκλεισε συμφωνία για τη ναυπήγηση δύο επιπλέον δεξαμενόπλοιων διπλού καυσίμου και χωρητικότητας 49.900 dwt, τα οποία θα καταναλώνουν μεθανόλη ως καύσιμο, αυξάνοντας έτσι την επένδυσή της σε πλοία κατανάλωσης μεθανόλης, στα έξι νεότευκτα πλοία. Από αυτά, τα τρία θα είναι υπό την ιδιοκτησία της Proman, ενώ τα υπόλοιπα τρία ανήκουν στην κοινοπραξία JV, στην οποία συμμετέχει μαζί με την εταιρεία Stena Bulk.

Τα δύο νέα πλοία πρόκειται να κατασκευαστούν στο ναυπηγείο Guangzhou Shipyard International (GSI), ενώ είναι προγραμματισμένα για παράδοση στα τέλη του 2023. Θα είναι εξοπλισμένα με τους καινοτόμους κινητήρες MAN B&W 6G50ME-C9.6 MW Tier III, ενώ θα διαθέτουν και τις τελευταίες τεχνολογίες για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, συμπεριλαμβανομένων συστημάτων συνεχούς ελέγχου της καύσης και καλύτερου συντονισμού του κινητήρα, βελτιωμένη αεροδυναμική διαμόρφωση του κύτους καθώς και μια αξονική γεννήτρια, με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και τη συμμόρφωση με τους αυστηρούς κανονισμούς περί εκπομπών.

Κάθε πλοίο υπολογίζεται ότι θα χρησιμοποιεί ετησίως περίπου 12.500 τόνους μεθανόλης ως καυσίμου. Χρησιμοποιώντας την ευρέως διαθέσιμη «γκρι» μεθανόλη, η οποία παράγεται από φυσικό αέριο, οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τις βασικές λειτουργίες των πλοίων μπορούν να μειωθούν σημαντικά σε σχέση με τη χρήση συμβατικών ναυτιλιακών καυσίμων, ενώ παράλληλα εξαλείφονται οι εκπομπές θείου και βλαβερών σωματιδίων, μειώνονται κατά 60% οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου και κατά 10-15% οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Φωτό: Proman

Ακολουθήστε τα Ναυτικά Χρονικά στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την ελληνική Nαυτιλία, τις Μεταφορές και το Διεθνές Εμπόριο.