
Η διεθνής φιλανθρωπική οργάνωση Mercy Ships ανακοίνωσε, στις 29 Ιουνίου 2021, ότι παραδόθηκε με επιτυχία το μεγαλύτερο μη στρατιωτικό πλοίο-νοσοκομείο στον κόσμο, το «Global Mercy».
Σκοπός της δράσης της φιλανθρωπικής οργάνωσης είναι να προσφέρει σύγχρονη ιατρική μέριμνα σε παράκτιους πληθυσμούς ανά τον κόσμο που δεν έχουν πρόσβαση σε βασικές ιατρικές υποδομές.
Η τελική παράδοση του νεότευκτου πλοίου-νοσοκομείου εορτάστηκε παρουσία των εκπροσώπων της Mercy Ships, project managers της σουηδικής Stena RoRo, που ήταν υπεύθυνη για την επίβλεψη της ναυπήγησης, καθώς και του management του κινεζικού ναυπηγείου. Με την τελική παράδοση, σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού, η φιλανθρωπική οργάνωση βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στη λειτουργία του πλοίου.
Τον Ιούλιο, το «Global Mercy» πρόκειται να ταξιδέψει στην Ευρώπη, όπου θα εφοδιαστεί περαιτέρω με ιατρικό εξοπλισμό και εγκαταστάσεις πληροφορικής στο λιμάνι της Αμβέρσας. Ο εξοπλισμός αυτός του πλοίου σχεδιάζεται για τις αρχές Σεπτέμβρη, ενώ ταυτόχρονη υπολογίζεται ότι θα είναι και η σταδιακή στελέχωση του πλοίου από εθελοντές της Mercy Ships. Η επίσημη παρουσίαση του πλοίου σε χορηγούς, μελλοντικούς εθελοντές και στα ΜΜΕ αναμένεται το πρώτο τέταρτο του 2022 στο Ρότερνταμ, με μία ακόμα παρουσίαση του πλοίου να σχεδιάζεται για το Ντακάρ της Σενεγάλης πριν από την πλήρη λειτουργία του.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Mercy Ships σχεδίαζε το project του νεότευκτου «Global Mercy» εδώ και οκτώ χρόνια. Τα αρχικά συμβόλαια υπογράφηκαν το 2013, ενώ το 2015 ξεκίνησε η ναυπήγηση, με τις θαλάσσιες δοκιμές να ολοκληρώνονται με επιτυχία στα τέλη Απριλίου 2021.
Φωτό: www.mercyships.org
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Πτωτική πορεία καταγράφουν οι αξίες των VLCCs σε ετήσια βάση. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Xclusiv, το κόστος παραγγελίας ενός VLCC…
Σταθερές είναι οι πρόσφατες τάσεις στη ναυλαγορά των LPG carriers. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα δεδομένα σε πρόσφατη έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
Νέες κυρώσεις στα πλοία του «σκιώδους» στόλου της Ρωσίας επέβαλε πρόσφατα το Ηνωμένο Βασίλειο, σε μια προσπάθεια του Λονδίνου να εντείνει την πίεση κατά…
Ο ναυτιλιακός κολοσσός A.P. Moller-Maersk (Maersk) προειδοποίησε την Πέμπτη 8 Μαΐου ότι η εντεινόμενη γεωπολιτική αβεβαιότητα και ο κίνδυνος ενός παγκόσμιου εμπορικού πολέμου ενδέχεται…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση και η στροφή της ναυτιλίας προς εναλλακτικές μορφές καυσίμων και πρόωσης δεν αποτελεί πλέον μια μελλοντική προοπτική, αλλά ένα επιτακτικό ζήτημα…
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ανακοίνωσε σήμερα ότι η Ινδία και το Πακιστάν συμφώνησαν σε μία “πλήρη και άμεση κατάπαυση του πυρός”, μετά από…
Σε ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων α΄ τριμήνου 2025 προχώρησε η εισηγμένη στον Nasdaq Capital Clean Energy Carriers Corp., με επικεφαλής τον κ. Ευάγγελο Μαρινάκη.…
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της ναυτιλίας χύδην ξηρού φορτίου για το παγκόσμιο εμπόριο είναι πασιφανής, εφόσον ληφθούν υπόψη τα εμπορεύματα που μεταφέρουν τα bulk carriers: από μεταλλεύματα χαμηλότερης ζήτησης σε σιτηρά που διασφαλίζουν τη διατροφική επάρκεια χωρών και από τον θερμικό άνθρακα που αξιοποιούν εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής σε σιδηρομετάλλευμα, το δομικό «συστατικό» της κατασκευαστικής βιομηχανίας.
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ