
Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η INTERCARGO σημειώνει ότι αναγνωρίζει τα τεχνικά και λειτουργικά μέτρα που υιοθετήθηκαν κατά την πρόσφατη MEPC 76 του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τη διεθνή ναυτιλία. Προειδοποιεί ωστόσο ότι δεν υπάρχουν περιθώρια συμβιβασμού σε ό,τι αφορά την ασφάλεια.
Ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO, τονίζει: «Λαμβάνουμε υπόψη τα μέτρα που έχει υιοθετήσει ο ΙΜΟ μέχρι στιγμής, ωστόσο πρέπει ναυπενθυμίσουμε στον κλάδο ότι τα bulk carriers είναι πολύ αποδοτικά πλοία και ήδη λειτουργούν κάτω από πολύ στενά καθορισμένες τεχνικές και λειτουργικές παραμέτρους. Οι διαχειριστές bulkers είναι αντιμέτωποι με το πολύ ρεαλιστικό δίλημμα του να καθορίσουν ακριβώς πώς θα βελτιώσουν περαιτέρω τη λειτουργική απόδοση των ήδη αποδοτικών πλοίων, ειδικά μετά την υιοθέτηση των διαθέσιμων τεχνολογικών λύσεων».
Ο ίδιος πρόσθεσε: «Η επιβολή επιπλέον τεχνικών και λειτουργικών περιορισμών, πέραν των δεδομένων ορίων, δεν μπορεί να παρακαμφθεί στην πράξη και αναπόφευκτα προβάλλει θέματα ασφάλειας, που δεν μπορούν να αγνοηθούν».
Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι η INTERCARGO έχει συμμετάσχει ενεργά στις διαβουλεύσεις του ΙΜΟ που κατέληξαν στην MEPC 76, εκφράζοντας τις θέσεις των μελών της σε βραχυπρόθεσμα μέτρα που αναπτύχθηκαν από τον Οργανισμό για τη μείωση της έντασης άνθρακα. Η INTERCARGO δεσμεύεται πλήρως στη στρατηγική και στους στόχους του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία και θα συνεχίσει να αντιπροσωπεύει τις θέσεις των ποιοτικών πλοιοκτητών και διαχειριστών στον κλάδο των bulk carriers, καταλήγει η ανακοίνωση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Καθώς οι δυτικές κυρώσεις έχουν παραλύσει τις εξαγωγές ρωσικού LNG από το έργο «Arctic LNG 2», η Μόσχα επιχειρεί μια νέα προσπάθεια επανεκκίνησης των εξαγωγικών…
Τα κύματα καύσωνα, που πλήττουν την Ευρώπη, μπορεί να επιβραδύνουν την οικονομική ανάπτυξη στη Γηραιά Ήπειρο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα, σύμφωνα με έκθεση της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ