
Σε πρόσφατη ανακοίνωσή της η INTERCARGO σημειώνει ότι αναγνωρίζει τα τεχνικά και λειτουργικά μέτρα που υιοθετήθηκαν κατά την πρόσφατη MEPC 76 του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τη διεθνή ναυτιλία. Προειδοποιεί ωστόσο ότι δεν υπάρχουν περιθώρια συμβιβασμού σε ό,τι αφορά την ασφάλεια.
Ο κ. Δημήτρης Φαφαλιός, πρόεδρος της INTERCARGO, τονίζει: «Λαμβάνουμε υπόψη τα μέτρα που έχει υιοθετήσει ο ΙΜΟ μέχρι στιγμής, ωστόσο πρέπει ναυπενθυμίσουμε στον κλάδο ότι τα bulk carriers είναι πολύ αποδοτικά πλοία και ήδη λειτουργούν κάτω από πολύ στενά καθορισμένες τεχνικές και λειτουργικές παραμέτρους. Οι διαχειριστές bulkers είναι αντιμέτωποι με το πολύ ρεαλιστικό δίλημμα του να καθορίσουν ακριβώς πώς θα βελτιώσουν περαιτέρω τη λειτουργική απόδοση των ήδη αποδοτικών πλοίων, ειδικά μετά την υιοθέτηση των διαθέσιμων τεχνολογικών λύσεων».
Ο ίδιος πρόσθεσε: «Η επιβολή επιπλέον τεχνικών και λειτουργικών περιορισμών, πέραν των δεδομένων ορίων, δεν μπορεί να παρακαμφθεί στην πράξη και αναπόφευκτα προβάλλει θέματα ασφάλειας, που δεν μπορούν να αγνοηθούν».
Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι η INTERCARGO έχει συμμετάσχει ενεργά στις διαβουλεύσεις του ΙΜΟ που κατέληξαν στην MEPC 76, εκφράζοντας τις θέσεις των μελών της σε βραχυπρόθεσμα μέτρα που αναπτύχθηκαν από τον Οργανισμό για τη μείωση της έντασης άνθρακα. Η INTERCARGO δεσμεύεται πλήρως στη στρατηγική και στους στόχους του ΙΜΟ για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία και θα συνεχίσει να αντιπροσωπεύει τις θέσεις των ποιοτικών πλοιοκτητών και διαχειριστών στον κλάδο των bulk carriers, καταλήγει η ανακοίνωση.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The Panama Maritime Authority (PMA), through the Directorate General of Merchant Marine (DGMM), held a roundtable with the International Association of Recognized Organizations (IARO)…
Στην Αφρική «απλώνει δίχτυα» ο ενεργειακός κολοσσός QatarEnergy, ο οποίος «καλοβλέπει» τους υδρογονάνθρακες στα ανοικτά της Δημοκρατίας του Κονγκό. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στα…
Το πιστοποιητικό κλάσης από τον ABS στο «Saildrone Surveyor» σηματοδοτεί μια σημαντική καμπή στην εξέλιξη των μη επανδρωμένων θαλάσσιων τεχνολογιών. Πρόκειται για το μεγαλύτερο…
Η Höegh Autoliners προχώρησε σε μια παραγγελία για τους πρώτους κινητήρες καύσης αμμωνίας που θα τοποθετηθούν σε πλοία τύπου Aurora-class Pure Car/Truck Carriers (PCTCs).…
Η αξιοποίηση ευρωπαϊκών πόρων για την ενίσχυση στρατηγικών λιμενικών υποδομών φαίνεται να βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου. Στο πλαίσιο αυτό,…
Με ταχύτατους ρυθμούς συνεχίζεται η επέκταση του στόλου πλοίων εναλλακτικών καυσίμων της CMA CGM, με τα «φώτα» να στρέφονται αυτή τη φορά στη μεθανόλη.…
Η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (HD KSOE) ανακοίνωσε τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου, ότι πραγματοποιήθηκε η τελετή κοπής ελάσματος ενός πλοίου μεταφοράς πετροχημικών,…
Φέτος, η ECSA European Shipowners γιορτάζει τα 60 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αφορμή την εν λόγω επέτειο το θεσμικό όργανο εκπροσώπησης των…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ