
Η εταιρεία Kongsberg Maritime (KM) υπέγραψε δύο συμβόλαια συνολικής αξίας σχεδόν 250 εκατ. ΝΟΚ για τον σχεδιασμό και τον εξοπλισμό δύο πλοίων εξυπηρέτησης υπεράκτιων κατασκευών (CSOV/SOV), τα οποία προορίζονται για τη νορβηγική πλοιοκτήτρια εταιρεία Awind AS, θυγατρική της Integrated Wind Solutions AS.
Τα εν λόγω CSOVs, τα οποία πρόκειται να εξυπηρετούν υπεράκτια αιολικά πάρκα, θα ναυπηγηθούν, σύμφωνα με τον σχεδιασμό UT 5519 DE της Kongsberg Maritime, από την κινεζική China Merchant Heavy Industries (CMHI), με την οποία η KM έχει μακροχρόνια συνεργασία. Τα πλοία είναι προγραμματισμένα για παράδοση το 2023, ενώ ο σχεδιασμός τους εστιάζει στη μείωση των εκπομπών και στην ενίσχυση της βιωσιμότητας, κάτι που αντικατοπτρίζεται από το ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού που θα παράσχει η Kongsberg Maritime, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προωθητήρες Azimuth, γεννήτριες, ηλεκτρικά συστήματα, πλήρη εξοπλισμό γέφυρας με συστήματα πλοήγησης, συστήματα αυτοματισμών και δυναμικής τοποθέτησης, μηχανήματα καταστρώματος και συστήματα ελέγχου.
Ο σχεδιασμός UT 5519 DE της KM περιλαμβάνει έναν νέο σχεδιασμό γάστρας καθώς και μια νέα διάταξη του συστήματος πρόωσης, με στόχο τη μείωση των εκπομπών και τη μεγιστοποίηση της ικανότητας ελιγμών του πλοίου και της ενεργειακής του απόδοσης, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τα συμπεράσματα από τα προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης που έχει υλοποιήσει η εταιρεία όσο και την εμπειρία της στο κομμάτι του σχεδιασμού πλοίων εξυπηρέτησης υπεράκτιων αιολικών πάρκων.
Φωτό: www.kongsberg.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εν μέσω ριζικών αλλαγών στο πεδίο των ανακυκλώσεων πλοίων, με την έναρξη της ισχύος της Σύμβασης του Χονγκ Κονγκ, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δραστηριότητα…
Σοβαρό ένοπλο επεισόδιο σημειώθηκε στη νότια Ερυθρά Θάλασσα, όταν ομάδα ενόπλων που επέβαινε σε μικρά σκάφη εξαπέλυσε, σύμφωνα με πληροφορίες, επίθεση σε υπό ελληνικό…
Ιδιαίτερα μεγάλη «βουτιά» σημείωσαν οι ναύλοι των LPG carriers, και ειδικά εκείνοι των πλοίων μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας. Συγκεκριμένα, βάσει πρόσφατης έκθεσης της ναυλομεσιτικής Fearnleys,…
Τα ναυπηγεία Tsuneishi Shipbuilding της Ιαπωνίας αποφάσισαν να εξαγοράσουν όλες τις μετοχές του ναυπηγικού ομίλου Mitsui E&S Shipbuilding, ενώ αναμένεται να τον μετατρέψουν σε…
Στο πλαίσιο της στρατηγικής ενίσχυσης της παρουσίας της στην ευρωπαϊκή αγορά διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων, η νοτιοκορεατική HMM προανήγγειλε νέα σημαντική επένδυση στον λιμένα Algeciras της…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), που εκπροσωπεί τη συντριπτική πλειοψηφία της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, ανακοίνωσε τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με την ελληνική…
Συνέντευξη του Καπτ. Παναγιώτη Γιγή, Προέδρου της ΠΕΠΕΝ
Σε χαμηλά επίπεδα εξακολουθούν να κυμαίνονται οι ναύλοι των LNG carriers, με την προηγούμενη εβδομάδα να ολοκληρώνεται με τάσεις σταθερότητας. Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έκθεσης…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ