
Η εταιρεία Kongsberg Maritime (KM) υπέγραψε δύο συμβόλαια συνολικής αξίας σχεδόν 250 εκατ. ΝΟΚ για τον σχεδιασμό και τον εξοπλισμό δύο πλοίων εξυπηρέτησης υπεράκτιων κατασκευών (CSOV/SOV), τα οποία προορίζονται για τη νορβηγική πλοιοκτήτρια εταιρεία Awind AS, θυγατρική της Integrated Wind Solutions AS.
Τα εν λόγω CSOVs, τα οποία πρόκειται να εξυπηρετούν υπεράκτια αιολικά πάρκα, θα ναυπηγηθούν, σύμφωνα με τον σχεδιασμό UT 5519 DE της Kongsberg Maritime, από την κινεζική China Merchant Heavy Industries (CMHI), με την οποία η KM έχει μακροχρόνια συνεργασία. Τα πλοία είναι προγραμματισμένα για παράδοση το 2023, ενώ ο σχεδιασμός τους εστιάζει στη μείωση των εκπομπών και στην ενίσχυση της βιωσιμότητας, κάτι που αντικατοπτρίζεται από το ολοκληρωμένο πακέτο εξοπλισμού που θα παράσχει η Kongsberg Maritime, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων προωθητήρες Azimuth, γεννήτριες, ηλεκτρικά συστήματα, πλήρη εξοπλισμό γέφυρας με συστήματα πλοήγησης, συστήματα αυτοματισμών και δυναμικής τοποθέτησης, μηχανήματα καταστρώματος και συστήματα ελέγχου.
Ο σχεδιασμός UT 5519 DE της KM περιλαμβάνει έναν νέο σχεδιασμό γάστρας καθώς και μια νέα διάταξη του συστήματος πρόωσης, με στόχο τη μείωση των εκπομπών και τη μεγιστοποίηση της ικανότητας ελιγμών του πλοίου και της ενεργειακής του απόδοσης, λαμβάνοντας υπόψη τόσο τα συμπεράσματα από τα προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης που έχει υλοποιήσει η εταιρεία όσο και την εμπειρία της στο κομμάτι του σχεδιασμού πλοίων εξυπηρέτησης υπεράκτιων αιολικών πάρκων.
Φωτό: www.kongsberg.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Hellenic Seaplanes προσθαλασσώθηκε στο λιμάνι του Βόλου, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στις θαλάσσιες αερομεταφορές. Το υδροπλάνο της εταιρείας προσέγγισε την κεντρική προβλήτα μπροστά…
Η τροπική καταιγίδα Ντάνας κατευθύνεται προς την ανατολική Κίνα σήμερα το πρωί, με την επαρχία Τζετζιάνγκ να ετοιμάζεται για την άφιξη του φαινομένου το…
Ένα ακόμη σοβαρό επεισόδιο εκτυλίχθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα, 51 ναυτικά μίλια δυτικά της Al Hudaydah. Σύμφωνα με την UKMTO εμπορικό πλοίο δέχθηκε επίθεση από…
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης ανακοίνωσαν ότι το ελληνόκτητο εμπορικό πλοίο «Magic Seas» που στοχοθέτησαν χθες, βυθίστηκε σήμερα στην Ερυθρά Θάλασσα. Οι αντάρτες ανέλαβαν…
Με ανακοίνωσή της η INTERCARGO καταδικάζει την πρόσφατη ένοπλη επίθεση εναντίον του ελληνόκτητου bulk carrier «Magic Seas» στις ακτές της Υεμένης. Το πλοίο φέρεται…
Η καινοτομία γύρω από τη μεταφορά υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) και συνθετικής μεθανόλης (e-methanol) εισέρχεται σε νέα εποχή, με την παρουσίαση του πρώτου…
Μια πρωτοποριακή τεχνολογία, που επιτρέπει την ανακύκλωση του αερίου BOG (Boil-Off Gas) από πλοία που καταναλώνουν υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) κατά τη διάρκεια της…
Η νέα τεχνολογία τροφοδοσίας καυσίμου αμμωνίας ecoFGSS-FLEX, που αναπτύχθηκε εσωτερικά από την LGE, θέτει νέα πρότυπα στην ασφαλή και αποδοτική χρήση της αμμωνίας ως…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ