
Στην αγορά ενός ακόμα Panamax πλοίου στο πλαίσιο ανανέωσης του στόλου της προχώρησε η Safe Bulkers, όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία. Το πλοίο χωρητικότητας 78.000 dwt κατασκευάστηκε το 2013 στην Ιαπωνία, αποκτήθηκε έναντι $22 εκατ. και αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία έως τα τέλη Αυγούστου 2021. Όπως σημειώνει στην ανακοίνωσή της η Safe Bulkers, η αγορά του πλοίου θα χρηματοδοτηθεί από ταμειακά διαθέσιμα.
Tην ίδια ώρα η εταιρεία έχει παραγγείλει τέσσερα νεότευκτα- τρία post-Panamax και ένα Kamsarmax- τα οποία ανταποκρίνονται στα πρότυπα Tier III για τον περιορισμό των εκπομπών NOx. Aκόμη προέβη στην πώληση πέντε παλαιότερων πλοίων και συγκεκριμένα τριών Panamax και δύο Kamsarmax.
O δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers τόνισε ότι «η νέα αυτή απόκτηση αποτελεί μέρος των προσπαθειών μας για σταδιακή ανανέωση του στόλου μας μέσω αγορών νεότερου second-hand τονάζ ναυπηγημένου στην Ιαπωνία το οποίο θα αντικαταστήσει παλαιότερα πλοία ή πλοία ναυπηγημένα στην Κίνα. Στον πυρήνα της στρατηγικής μας ανανέωσης παραμένει η απόκτηση ενεργειακά αποδοτικών νεότευκτων προηγμένου σχεδιασμού».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο λιμένας του Αμβούργου πρόκειται να εισέλθει σε νέα εποχή, μετά τις επικείμενες επενδύσεις δισεκατομμυρίων, που ανακοίνωσε στις 4 Ιουλίου η Αρχή του ομώνυμου…
Ο Ντόναλντ Τραμπ γνωστοποίησε χθες, Πέμπτη 10 Ιουλίου, ότι έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επιβολή επιπρόσθετων τελωνειακών δασμών 35% στα καναδικά προϊόντα που εισάγουν…
Η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης για υποδομές κέντρων δεδομένων (data centers) καθιστά τα υπάρχοντα ηλεκτρικά δίκτυα ανίσχυρα να παρέχουν την απαιτούμενη ισχύ στον σωστό…
Νωχελική παραμένει η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων το 2025. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Allied, 703 πλοία χωρητικότητας 48,4 εκατ. dwt άλλαξαν χέρια…
Αναντίρρητα, η αποανθρακοποίηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας πλήθους βιομηχανιών, συμπεριλαμβανομένης και της ναυτιλίας. Στο πλαίσιο αυτό, τα κράτη, ειδικότερα αυτά της ΕΕ, αναζητούν…
Εν μέσω του εμπορικού πολέμου μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών του κόσμου, η Κίνα έχει προβεί σε ενέργειες για διαφοροποίηση των εισαγωγών της σε ορισμένα…
Καθώς η αναζωογόνηση των εγχώριων ναυπηγείων συνιστά πλέον επιτακτική προτεραιότητα της Ιαπωνίας, το Τόκιο δρομολογεί την πιο φιλόδοξη προσπάθεια των τελευταίων δεκαετιών προς αυτή…
Έναν ισχυρό ενεργειακό πόλο, με σημαντική παρουσία στην Ελλάδα και δυναμική επέκταση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δημιουργούν οι Όμιλοι Motor Oil και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μέσω…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ